همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

اجاره هیلتی، بهترین و ارزان ترین قیمت 1402، ارسال فوری

بهترین قیمت اجاره هیلتی

اجاره هیلتی و کرایه ابزار به تمام نقاط تهران؛ اجاره هیلتی شرق تهران، اجاره هیلتی غرب تهران و … در اسرع وقت با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش

اجاره هیلتی 5 کیلویی، اجاره هیلتی 7 کیلویی، اجاره هیلتی 10 کیلویی، کرایه هیلتی 11 کیلویی، کرایه هیلتی 15 کیلویی، اجاره هیلتی 16 کیلویی، اجاره هیلتی 30 کیلویی، اجاره پیکور برقی، اجاره بتن کن، اجاره چکش برقی و …

در صورت کرایه هیلتی از ابزارکده:  گارانتی خرابی دستگاه %100  زمان ارسال تهران زیر 1 ساعت  مشاوره رایگان با مهندس جباری

کرایه هیلتی ۷ کیلویی

کرایه اجاره هیلتی غرب تهران 7 کیلویی ابزارکده

سبک‌ترین هیلتی است و قدرت ضربه کمتری به نسبت سایر دستگاه‌ها دارد. به همین دلیل برای تخریب های کوچک و سبک استفاده می‌شود

کرایه هیلتی ۱۰ کیلویی

کرایه اجاره هیلتی غرب تهران 10 کیلویی ابزارکده

به دو صورت دیواری و زمینی استفاده می‌شود، این نوع از هیلتی نیز فقط گریسی بوده و بهتراست هر دو هفته یک بار گریس آن چک و به آن اضافه شود.

کرایه هیلتی ۱۵ کیلویی

کرایه اجاره هیلتی غرب تهران 15 کیلویی ابزارکده

این دستگاه در دو نوع روغنی و گریسی موجود می‌باشد که معمولاً نوع روغنی آن پیشنهاد می‌شود. نگه‌داری از آن آسان‌تر بوده و عمر دستگاه روغنی نیز بیشتر از نوع گریسی است.

کرایه هیلتی ۳۰ کیلویی

کرایه اجاره هیلتی غرب تهران 30 کیلویی ابزارکده

این مدل سنگین‌ترین هیلتی موجود است و از آن برای تخریب های سنگین استفاده می‌شود. همچنین از آنجا که این دستگاه فقط در نوع گریسی وجود دارد.

قیمت اجاره هیلتی

قیمت اجاره هیلتی

نوع ابزار هزینه روزانه هزینه هفتگی هزینه ماهانه
هیلتی 7 کیلویی 180,000 تومان 1,080,000 تومان 3,960,000 تومان
هیلتی 10 کیلویی 250,000 تومان 1,500,000 تومان 5,500,000 تومان
هیلتی 11 کیلویی 250,000 تومان 1,500,000 تومان 5,500,000 تومان
هیلتی 15 کیلویی 250,000 تومان 1,500,000 تومان 5,500,000 تومان
هیلتی 20 کیلویی 250,000 تومان 1,500,000 تومان 5,500,000 تومان
هیلتی 30 کیلویی 1,200,000 تومان 7,200,000 تومان 26,400,000 تومان

مزایای اجاره هیلتی در ابزارکده

💬 پشتیبانی آنلاین پشتیبانی 24 ساعته در چت آنلاین و تلفنی
🏷️ اجاره هیلتی   ارزانترین قیمت اجاره هیلتی در ابزارکده
⌚زمان تحویل سفارش ارسال سفارشات اجاره هیلتی در ابزارکده در کمترین زمان ممکن
📦 نحوه ضمانت هیلتی ارسال سفارشات کرایه هیلتی با ضمانت خرابی دستگاه
✅ معتبرترین فروشگاه اجاره هیلتی در ایران ابزارکده توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب ، اجاره هیلتی، برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذارد.

کمترین قیمت را از ما بخواهید!

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

فیلم کار با هیلتی

کرایه هیلتی تهران

برای صاحبین پروژه کیفیت و قیمت ابزار بسیار مهم است. در این پروژه ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین ابزار هیلتی است که به دلیل قیمت بالای آن اکثر افراد تصمیم به اجاره هیلتی می گیرند اما برای کرایه هیلتی باید اطلاعات کافی داشته باشید، پس مطالعه یک راهنمای هیلتی اجاره ای قبل از امضای قرارداد بسیار کمک کننده است.

 در ابتدا برای کرایه هیلتی باید از کار خود شناخت کامل داشته باشید سپس انواع مختلف هیلتی را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

کرایه هیلتی ۷ کیلویی (تخریب های سبک)

کرایه هیلتی ۱۰ کیلویی (تخریب های نیمه سنگین)

کرایه هیلتی ۱۵ کیلویی (تخریب های سنگین)

کرایه هیلتی ۳۰ کیلویی (تخریب های خیلی سنگین)

با توجه به استحکام بالای بتن، در صنعت ساخت و ساز امروزه طبیعتاً بیشتر از دال ها و ستونهای بتنی استفاده می گردد. ممکن است نیاز باشد تا در پروژه های عمرانی تغییراتی صورت پذیرد، این تغییرات معمولا در طول دوره احداث و یا در زمان بهره برداری رخ می دهند.

 به هنگام برداشتن یک دیوار بتنی یا حتی تخریب ساختمانهای بتنی نیاز به داشتن اطلاعات کافی در مورد روش های تخریب بتن ساختمان است. تخریب بتن می تواند با استفاده از مواد شیمیایی، واترجک یا حتی دستگاه های پنوماتیکی یا هیدرولیکی چون بیل مکانیکی صورت گیرد.

امروزه روش های متفاوتی جهت تخریب سازه های بتنی وجود دارد که هر یک بسته به شرایط سازه ، حجم تخریب ، نوع سازه و علت تخریب می توانند مورد استفاده قرار گیرند. یکی از بهترین روش های تخریب بتن، روش مکانیکی است.

دستگاه هیلتی

اگر فعال در صنعت ساخت و ساز باشید، میدانید که هر چه دستگاه و ابزاری که مورد استفاده قرار می‌دهید کیفیت و قدرت بیشتری داشته باشد کار شما نیز با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌گردد. در این صنعت ابزارآلات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که برند آلمانی هیلتی از معروف‌ترین برندهای این ابزارهاست. سیستم‌های نصب تأسیسات، سیستم‌های اطفاء حریق، دستگاه‌های میخکوب بتن، دستگاه‌های اتصالات بتن و از همه مهم‌تر پیکورها و چکش‌ تخریب تا حدود بسیاری باعث معروفیت این برند گردیده است.

 

اجاره هیلتی تهران ابزارکده

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

 (ارسال نیم ساعته و کمترین قیمت اجاره هیلتی)

 

هیلتی چیست؟

حتما دیده‌اید که برای تخریب یک بنا از دستگاه مخصوصی استفاده می‌کنند که این دستگاه چکش تخریبی نام دارد. چکش‌های تخریبی از اهمیت بسیار بالایی در انجام امور ساخت و ساز بهره مندند و به همین خاطر نیز برندهای مختلفی اقدام به ساخت این دستگاه کرده‌اند.

بدون شک قدرتمندترین برند تولیدکننده چکش تخریب، برند هیلتی است. قدرت بسیار بالای چکش‌های تخریبی این برند سبب گشته که آن‌ها را تحت عنوان هیلتی نیز بشناسند. درست مانند پودرهای لباسشویی که برخی آن‌ها را تحت عنوان «تاید» می‌شناسند و یا مایع ظرفشویی که توسط برخی «ریکا» خوانده می‌شود.

عبارت هیلتی به حدی در میان تمام مردم جا افتاده که اگر برای کرایه هیلتی به جایی مراجعه کنید احتمالا به شما چکش‌های تخریب از برندهای متفاوت را نشان می‌دهند. البته بسیاری از برندهای دیگر هیلتی نیز امروزه مورد تایید هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

 به هر حال اگر قصد خرید یا اجاره هیلتی داشته باشید، گزینه‌های زیادی از برندهای مختلفی ممکن است پیش روی شما باشد. فارغ از تعدد برندهای این دستگاه، چکش‌های تخریب یا همان هیلتی‌ها دارای انواع مختلفی نیز هستند که در ادامه به آن‌ها نیز اشاره خواهیم کرد.

اجاره هیلتی غرب تهران ابزارکده

کمترین قیمت را از ما بگیرید!

چرا ابزارکده را انتخاب کنید؟

اجاره هیلتی ۷ کیلویی

این دستگاه سبک‌ترین گزینه در این کلاس است و برای تخریب‌های کوچک و سبک مناسب است. می‌تواند در تخریب محل‌های کلید و پریز روی دیوار، جای لوله فقط در دیوار، ابزار گچی روی سقف و تخریب گچ و خاک استفاده شود. در هنگام استفاده از این دستگاه، اپراتور باید از وزن خود بر روی دستگاه خودداری کند. پیشنهاد می‌شود دوره‌ای گریس دستگاه و استفاده از گریس با پایه روغنی به صورت مرتب انجام شود.

همانطور که گفتیم این مدل، سبک‌ترین هیلتی است و قدرت ضربه کمتری به نسبت سایر دستگاه‌ها دارد. به همین دلیل کرایه این دستگاه سبک معمولاً برای تخریب های کوچک و سبک استفاده می‌شود. همچنین مهم است که اپراتور هنگام استفاده از دستگاه هیلتی وزن خود را روی آن نیندازد، چرا که دستگاه داغ شده و ضربه زن آن تا زمانی که خنک شود کار نمی‌کند. بهتر است گریس دستگاه به صورت دوره‌ای بررسی شده و از گریس بر پایه روغن استفاده شود. اجاره هیلتی سبک برای موارد زیر استفاده می‌شود.
موارد کاربرد:
    تخریب محل کلید و پریز روی دیوار
    تخریب محل لوله روی دیوار
    تخریب ابزار گچی روی سقف، گچ و خاک
    تخریب موارد غیر بتنی

زمانی که وزن یک دستگاه سبک تر باشد مسلما قدرت موتور آن دستگاه کمتر می باشد و برای کارهای سبک تر مناسب است. اجاره هیلتی دیوار کارهایی همچون تخریب کاشی و سرامیک، انواع دیوارهای بلوکی و آجری و امثال این کارها  پس پیشنهاد ما به این افراد کرایه هیلتی با وزن کمتر است که قیمت کمتری هم دارد.

بدیهی است که چکش تخریب 7 کیلویی، سبک‌ترین هیلتی در بین انواع آن به حساب می‌آید. منظور از سبک بودن آن این است قدرت تجهیز کمتری دارد و یا به بیان دیگر توان تولید نیروی کمتری نسبت به هیلتی 10 کیلویی و 30 کیلویی دارد. به همین خاطر نیز از این نوع هیلتی برای تخریب‌های سبک‌تر و مختصرتر استفاده می‌شود. تخریب انواع کاشی و سرامیک، انواع دیوارهای آجری و شیارزنی روی دیوارها به منظور عبور لوله‌های تاسیسات می‌تواند به خوبی با هیلتی 7 کیلویی انجام شود.

اجاره هیلتی ۱۰ کیلویی

این دستگاه مناسب برای تخریب‌های کوچکتر و بازسازی‌های داخلی ساختمان‌ها است. مورد استفاده قرار می‌گیرد برای تخریب تیغه‌های داخلی ساختمان، کاشی و دوغاب سرویس بهداشتی، کف حمام و سرویس بهداشتی. این دستگاه به صورت دیواری و زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای حفظ کیفیت، پیشنهاد می‌شود هر دو هفته یک‌بار گریس نرم داخل دستگاه ریخته شده و زغال آن مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.

این نوع هیلتی به دو صورت دیواری و زمینی استفاده می‌شود، این نوع از چکش نیز فقط گریسی بوده و بهتراست هر دو هفته یک بار گریس آن چک و به آن اضافه شود. همچنین بهتر است ذغال آن را بررسی کرده و همیشه از قلم سالم با نوک تخت آن اطمینان داشته باشید.
موارد کاربرد:
    تخریب تیغه داخلی ساختمان‌ها
    تخریب کاشی و همچنین دوغاب سرویس‌های بهداشتی
    تخریب کف حمام و سرویس بهداشتی
    تخریب و بازسازی داخل ساختمان

اشخاصی که کار آن ها نسبتا سنگین تر می باشد ،مثل تخریب سنگ نماها ، شیار زنی عمیق سطوحی که بتنی هستند ، کندن چاه های خاکی و امثال این کارها باید اقدام به کرایه هیلتی سنگین وزن تر بکنند.

طبیعتا توان تخریب این نوع چکش ها بیشتر از چکش هیلتی7 کیلویی است. چکش تخریب 10 کیلویی در گروه هیلتی‌های میان وزن قرار می‌گیرد و به همین خاطر نیز قادر به انجام تخریب‌های نیمه سنگین نیز می‌باشد. تخریب دیوار با هیلتی برای دیوارهای بلوکی، دیوارهای آجری و سفالی همچنین سنگ‌نماها با هیلتی 10 کیلویی امکان پذیر است. امکان شیارزنی عمیق به منظور عبور لوله‌های تاسیساتی زیاد نیز با هیلتی 10 کیلویی ممکن است.

هیلتی 15 کیلویی

این دستگاه مناسب برای تخریب‌های متوسط و آسیب‌زدایی از سطوح مختلف است. استفاده از آن در تخریب موزاییک، سنگ کف و داخل حیاط، آسفالت، دیواره‌های چاله‌های آسانسور و تخریب بتن غیر مسلح با ضخامت تا 15 سانتی‌متر پیشنهاد می‌شود. دستگاه دارای دو نوع روغنی و گریسی است و برای نگهداری آسان‌تر بهتر است از نوع روغنی آن استفاده شود.

این نوع چکش نیز در موارد بسیاری استفاده می‌شود. این دستگاه در دو نوع روغنی و گریسی موجود می‌باشد که معمولاً نوع روغنی آن پیشنهاد می‌شود. چرا که نگه‌داری از آن آسان‌تر بوده و عمر دستگاه روغنی نیز بیشتر از نوع گریسی است.
کرایه متوسط برای دیوار برشی نیز انجام می‌گردد. البته باید در این شرایط محل استقرار اپراتور را به‌خوبی مهار کرد.
موارد کاربرد:
    تخریب سنگ کف و داخل حیاط
    تخریب موزاییک
    تخریب آسفالت
    تخریب دیواره چاله آسانسور
    تخریب انواع بتن غیر مسلح با حداکثر ضخامت 15 سانتی‌متر

اجاره هیلتی ۳۰ کیلویی

این دستگاه مناسب برای تخریب‌های سنگین و حرفه‌ای است. از جمله کاربردهای آن می‌توان به کندن انواع بتن‌های فونداسیون مسلح و غیرمسلح در هر ارتفاعی، کف چاله‌های آسانسور، آسفالت با ضخامت بیش از 20 سانتی‌متر و تخریب‌های سنگین دیگر اشاره کرد. این دستگاه از نوع گریسی بوده و برای حفظ کارایی آن، بهتر است در هنگام استفاده به صورت دوره‌ای گریس دستگاه مورد بازدید و نگهداری قرار گیرد

همانطور که گفتیم، این مدل سنگین‌ترین دستگاه هیلتی موجود است و از آن برای تخریب های سنگین استفاده می‌شود. همچنین از آنجا که این دستگاه فقط در نوع گریسی وجود دارد و نوع روغنی آن موجود نیست، به همین دلیل باید در هنگام استفاده از آن چند بار گریس آن را چک کرده و در صورت نیاز به آن گریس نرم یا شامپویی اضافه شود. اجاره پیکور معمولاً در موارد زیر استفاده می‌ گردد.
موارد کاربرد:

  •     تخریب بتن‌های فونداسیون مسلح و غیرمسلح با ارتفاعات متفاوت
  •     تخریب کف چاله سرویس محل آسانسور
  •     تخریب آسفالت با ضخامت بیش از 20 سانتی‌متر
  •     تخریب های سنگین بتن‌های مختلف با عیار 400 به بالا

 

هیلتی سنگین وزن را به علت قدرت بالایی  که دارد به افرادی که کارهایی همچون تخریب آسفالت، سقف های متال و بتنی و…  انجام می دهند پیشنهاد می کنیم.

این مدل از هیلتی‌ها را می‌توانیم پرقدرت‌ترین هیلتی بدانیم که می‌توانند تامین‌کننده قدرت بسیار بالایی باشند. کاربرد هیلتی 30 کیلویی بیشتر برای امور سنگین‌تر از جمله تخریب آسفالت و فونداسیون است. از دیگر کاربردهای این نوع از چکش تخریب می‌توانیم به تخریب سقف‌های متال، تخریب سقف دال بتنی و کف سازی‌های مسلح و غیر مسلح اشاره کنیم. به طور کلی اگر قصد انجام تخریب‌های بزرگ را دارید لازم است هیلتی پرقدرت‌تر و به بیان دیگر هیلتی سنگین‌تری را انتخاب کنید که به نظر می‌آید هیلتی 30 کیلویی می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد.

ابزارهای تخریب در ابزارکده شامل موارد زیر است:

 اجاره هیلتی ۷ کیلویی (تخریب های سبک)

اجاره هلیتی ۱۰ کیلویی (تخریب های نیمه سنگین)

اجاره هیلتی ۱۵ کیلویی (تخریب های سنگین)

اجاره هیلتی ۳۰ کیلویی (تخریب های خیلی سنگین)

اجاره کمپرسور بادی (تخریب های خیلی خیلی سنگین)

کمترین قیمت را از ما بگیرید!

نکات ایمنی برای استفاده از هیلتی


رعایت نکات ایمنی در زمان بکارگیری هیلتی باعث می‌ شود که خطرات احتمالی در زمان کار تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که رعایت این نکات باعث می‌ شود تا سلامت دستگاه در زمان استفاده از آن حفظ شود. در ادامه این موارد را با هم مورد بررسی قرار می‌ دهیم.
در محیطی که قصد انجام عملیات تخریب را دارید، کسی به جز استفاده کننده از دستگاه نباشد.
تجیهزات ایمنی مانند محافظ گوش، ماسک، کفش مخصوص، لباس مناسب، عینک، کلاه سخت، دستکش و… باعث می‌ شود که آسیب کمتری به شما برسد.
در زمان اجاره هیلتی باید در نظر داشته باشید وزن شخص استفاده با وزن و قدرت دستگاه متناسب باشد.
در زمان کار فشار سنگین و یکنواخت روی هیلتی وارد کنید تا به این صورت روند تخریب بتن راحت تر طی شود.

انواع دستگاه هیلتی براساس منبع انرژی

وظیفه این دستگاه، تخریب سازه های سخت ساختمانی همچون دیوار و بتن و سنگ و … می باشد و بهترین جایگزین برای تخریب های کوچک و بزرگ است. هرچند که با توجه به قیمت بالای این دستگاه کمتر کسی برای کار های کوچک اقدام به خرید میکند . امروزه اکثر افراد اجاره هیلتی را ترجیح می دهند با این وجود باید نوع مختلف آن را شناخت.
برای هر امری باید هیلتی مناسب آن کار را بر اساس اندازه و سایز آن اجاره نمود. شرکت هیلتی اولین شرکتی بود که باکیفیت ترین نوع این محصول را در ایران عرضه نمود و به همین دلیل استاندارد های لازم را دارا می باشد. این هیلتی طبق منبع تغذیه به چهار دسته تقسیم می شود.

هیلتی بادی، شارژی، برقی و بنزینی

هیلتی پنوماتیک نام دیگر آن است که با کمپرسور باد کار می کند کمپرسور هوای محیط را فشرده کرده و به سر هیلتی منتقل می کند.این کار باعث حرکت پیستون ها می شود با به حرکت در آمدن پیستون و ضربه به قلم، دستگاه هیلتی شروع به ضربه زدن به سطح مورد نظر می کند.این دستگاه بیشتر برای راه سازی و استفاده در معادن یا مکان هایی که رطوبت زیادی دارد استفاده می گردد.

هیلتی شارژی 

این هیلتی کاربردی همانطور که از نام آن پیداست شارژی و دارای باتری است و مدت زمانی که میتوانید از آن بهره ببرید محدود می باشد. هزینه این هیلتی به نسبت سایر هیلتی ها بیشتر می باشد که خرید آن را با مشکل روبرو می کند. همچنین وزن این هیلتی نیز کم است تا در حمل و نقل افراد را خسته نکند. برای کرایه هیلتی شارژی می توانید با ما در تماس باشید.

هیلتی برقی ( هیلتی )

بهترین نوع هیلتی که می توانی اجاره نمایید هیلتی برقی است. برای پی بردن به قدرت هیلتی تعداد ضربات در هر دقیقه و انرژی هر ضربه در دستگاه را ملاک قرار دهید. در هنگام خرید و یا اجاره انواع هیلتی به سیستم قلم گیر آن نیز دقت داشته باشید. قلم گیرهای هیلتی ها معمولا به شش گونه تقسیم می شوند که 11 کیلویی آن برای تخریب به صورت 5 شیار تولید می شود.

هیلتی بنزینی

این هیلتی برای تخریب و سوراخ کردن سازه های بتنی و آجری به کار برده می شد. در مقایسه با دیگر ابزار ها سبک تر و مناسب تر برای تخریب سازه های سخت می باشد. طراحی مناسبی دارد و میتوان در زوایای مختلف از آن استفاده نمود این دستگاه در سوراخ هایی با قطر کمتر از 40 میلیمتر بیشترین انرژی و بیشترین ضربه را نسبت با دیگر هیلتی ها وارد میکند.
همانطور که بیان شد هیلتی اجاره ای نسبت به خرید آن به صرفه تر است چرا که برای هر کار پیکور مناسب و مخصوصی وجود دارد که خرید آن هزینه براست از همین رو کرایه هیلتی توصیه می شود.


مزایایی که دستگاه هیلتی برای تخریب بتن نسبت به سایر دستگاه های تخریب دارد:

آیا برای پروژه‌های تخریب و ساختمانی به دنبال بهترین تجهیزات هیلتی هستید؟

خدمات اجاره انواع تجهیزات هیلتی و چکش تخریب در تهران و کرج، همراه با ارسال سریع توسط پیک در تمامی روزهای هفته به شما ارائه می‌شود.

از تجهیزات حرفه‌ای و کیفیتی برای پروژه‌های تخریب و ساختمانی خود استفاده کنید. با بهره‌گیری از تجهیزات هیلتی و چکش‌های تخریب مدرن، پروژه‌های خود را به سرعت و با کارایی بیشتر اجرا کنید.

خدمات ابزارکده شامل:

اجاره و کرایه انواع تجهیزات هیلتی و چکش تخریب از 7 تا 30 کیلویی

ارسال سریع با پیک به تمام نقاط شهر تهران

تجهیزات با کیفیت و به‌روز، مناسب برای پروژه‌های مختلف

چرا کرایه هیلتی با ابزارکده؟

سهولت به‌روزرسانی:

در صورت نیاز به تجهیزات به‌روزتر، شما می‌توانید به راحتی تجهیزات را تعویض کنید و از تکنولوژی جدیدتر بهره‌برداری کنید.

خدمات پس از فروش:

تیم ما آماده پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات اجاره‌ای شما در طول مدت استفاده است.

انعطاف‌پذیری برای هر پروژه:

ما تجهیزات متناسب با نیازهای هر پروژه را ارائه می‌دهیم، تا بهترین عملکرد را در هر مرحله از کار ارائه دهیم.

اجاره هیلتی

در صنعت ساختمان سازی، از بعضی مصالح بسیار استفاده می شود که بتن یکی از آنهاست. به دلیل قیمت مناسب و استحکام بالای بتن، از آن برای ساخت انواع ستونها و دال های ساختمان استفاده می شود‌. همانطور که استفاده از بتن در ساختمان سازی رواج دارد، برای ایجاد تغییرات در ساختمان نیز باید با ابزارهای تخریب بتن آشنایی داشت. یکی از بهترین روشها برای تخریب بتن و سازه های بتنی، استفاده از چکش تخریبی بتن است.

 امروزه چکش های تخریب به یکی از مهمترین ابزارهای ساخت و ساز تبدیل شده است. چکش تخریب برند هیلتی از بهترین و قوی ترین چکش های تخریب است که از آن برای تخریب سازه های بتنی سنگین و سبک استفاده می شود. به عبارتی تخریب بتن با هیلتی کار را برای شما بسیار ساده می کند. 

در واقع شما هر کاری که داشته باشید، با خرید یا اجاره هیلتی می توانید خیلی سریع و راحت کار تخریب بتن را انجام دهید. چکش های تخریبی در انواع مختلفی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. مثلا با اجاره هیلتی ۳۰ کیلویی می توانید کار تخریب فونداسیون ساختمان و تخریب آسفالت را انجام دهید.

 هیلتی ۳۰ کیلویی بسیار قدرتمند است و قدرت زیادی دارد؛ به طوری که خیلی سریع تخریب سقف دال بتنی را امکان پذیر می کند. اگر قصد انجام تخریب های نیمه سنگین را دارید، می توانید برای کرایه هیلتی ۱۰ کیلویی اقدام کنید که از جمله چکش های تخریبی میان وزن است و برای تخریب دیوارهای آجری و بلوکی، شیارزنی عمیق یا تخریب سنگ نما استفاده‌ می شود.

 برای تخریبهای سبک و مختصر هم بهتر است به سراغ چکش های تخریب سبک مانند هیلتی ۷ کیلویی بروید. چکش های ۷ کیلویی سبک تر هستند و قدرت کمتری هم دارند و به همین دلیل برای تخریب کاشی و سرامیک ساختمان بیشتر استفاده می شوند.

چگونگی اجاره هیلتی

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، تخریب بتن با استفاده از هیلتی از اهمیت بسیار بالایی به هنگام ساخت و ساز به حساب می‌آید. در حال حاضر اجاره هیلتی بسیار رایج‌تر و البته منطقی‌تر از خرید این دستگاه است. اما سوالی که ممکن است در ذهن شما نقش ببندد این است که چگونه می‌توانید یک دستگاه هیلتی یا چکش تخریب اجاره کنید؟ اجاره دستگاه هیلتی به چه صورت ممکن است؟ شرکت‌های پیمانکاری زیادی وجود دارند که انواع ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت و ساز را اجاره می‌دهند. اجاره هیلتی از این پیمانکارها نیز منطقی خواهد بود.

ما می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین اجاره دهندگان تجهیزات پیشرفته و لوازم الکترومکانیکی بهترین گزینه را به شما پیشنهاد داده و بهترین هیلتی را به شما اجاره دهیم. برای کسب مشاوره می‌توانید با متخصصین ما تماس بگیرید و بهترین مدل هیلتی را اجاره کنید.

هزینه (قیمت) اجاره هیلتی

بدیهی است که هزینه اجاره هیلتی‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در ابتدا باید حجم کار خود را مشخص کنید و سپس با گرفتن مشورت از یک فرد کارشناس در این زمینه یک نوع از هیلتی را انتخاب کنید و بعد از انتخاب هیلتی مورد نظر از کرایه هیلتی اطلاع یابید.

بدیهی است که برندهای مختلف هیلتی نیز می‌توانند هزینه‌های مختلفی داشته باشند. هر چه هیلتی انتخابی شما پرقدرت‌تر و با کیفیت‌تر باشد، هزینه اجاره آن بیشتر خواهد بود. دقت داشته باشید که هرگز کیفیت را فدای هزینه کمتر اجاره هیلتی نکنید. ممکن است هیلتی را با قیمت بسیار پایینی اجاره کنید اما پس از استفاده متوجه شوید که هیلتی قابلیت‌های لازم را ندارد. پس دو نکته مهم را در نظر بگیرید.

 اولا پیش از انتخاب هیلتی مناسب از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و ثانیا کیفیت بالا و قدرت مناسب هیلتی را به هزینه اجاره آن اولویت دهید تا با صرف هزینه مناسب، بیشترین بازدهی را از هیلتی بگیرید.

 

هیلتی در ابعاد مختلف مناسب کارهای مختلف می باشد و قیمت اجاره هر چکش متفاوت است. برای گرفتن بهترین قیمت همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

اجاره هیلتی در تهران

اجاره هیلتی در تهران

فاصله ما با شما فقط یک تماس است. در هر نقطه تهران که نیاز به هیلتی اجاره ای دارید کافیست فقط با ما تماس بگیرید تا هیلتی در سریعترین زمان ممکن و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار گیرد.

هر هفت روز اجاره هیلتی یک روز اجاره هیلتی رایگان محاسبه می گردد.

اجاره هیلتی تهران در مناطق مختلف آن صورت می گیرد:

همانطور که در قسمت های قبل توضیح دادیم، در تعیین هزینه اجاره هیلتی، موارد متعددی باید مد نظر قرار گیرد. اولین گام، شناخت دقیق از حجم و نوع کار مورد نیاز است. این امر به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن مشاوره‌ای حرفه‌ای از یک فرد متخصص، هیلتی مناسب را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، انتخاب صحیح ابزار موجب بهبود کیفیت و سرعت کار می‌شود. هزینه اجاره می‌تواند بر اساس برندها و ویژگی‌های مختلف هیلتی‌ها متغیر باشد.

 یک هیلتی با قدرت بالا و کیفیت عالی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما این افزایش هزینه به معنای کارآمدی بیشتر و دقت عالی در کار است. همچنین، باید توجه داشت که انتخاب هیلتی با قیمت پایین‌تر ممکن است در نهایت به دلیل کیفیت نامطلوب و نبود ویژگی‌های لازم، نتیجه مطلوبی را به همراه نداشته باشد. دو نکته کلیدی در این زمینه عبارتند از: اولاً، استفاده از مشاوره‌ی متخصص قبل از انتخاب هیلتی و ثانیاً، تمرکز بر کیفیت و قدرت هیلتی در مقایسه با هزینه اجاره. این دو مورد به شما کمک می‌کنند تا با صرف هزینه منطقی، بیشترین کارایی را از هیلتی خود دریافت کنید.

اجاره هیلتی شرق تهران ابزارکده

قیمت اجاره هیلتی ساعتی

نکته مهمی که برای اجاره هیلتی باید بدانید این است که ابتدا نیاز خود و حجم کار را در نظر بگیرید و سپس برای اجاره هیلتی در تهران و کرج اقدام کنید. گاهی اوقات نیازی نیست چند روز دستگاه هیلتی داشته باشید و تنها با چند ساعتی اجاره هیلتی، کار شما انجام می شود.

 به همین دلیل است که ما در ابزارکده امکان اجاره ساعتی هیلتی را نیز برای شما فراهم کرده اید تا به جای پرداخت اجاره کامل یک روز، تنها قیمت اجاره هیلتی ساعتی را بپردازید.

 قیمت اجاره هیلتی ساعتی، به نوع دستگاه هیلتی بستگی دارد؛ یعنی دستگاه های هیلتی پرقدرت تر و سنگین تر، هزینه اجاره بیشتری هم دارند. برای اجاره هیلتی کرج و تهران دقت کنید که دستگاه هیلتی کیفیت مناسب و قدرت بالا داشته باشد و متناسب با نوع کار شما در ساختمان باشد.

اگر در حین کار دستگاهتان خراب شد با خیال راحت با ما تماس بگیرید تا دستگاه را برای شما تعویض کنیم!

هر هفت روز اجاره(کرایه) هیلتی یک روز رایگان (ارسال حتی در ایام تعطیل)

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

سوالات متداول

هیلتی( Hilti ) نام برندی است که برای چکش‌های تخریب به کار می‌رود و در صنعت ساخت و ساز برای تخریب سازه‌های بتنی و دیگر مصالح سخت استفاده می‌شود.

اجاره هیلتی در ابزارکده شامل پشتیبانی آنلاین، قیمت مناسب، ارسال سریع سفارش، و ضمانت خرابی دستگاه است.

برای اجاره هیلتی، می‌توانید با شماره موجود در اطلاعات تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

هزینه اجاره هیلتی بسته به نوع و وزن دستگاه متفاوت است و برای دقیق‌ترین قیمت، تماس با ابزارکده توصیه می‌شود.

انواع مختلفی از هیلتی‌ها از جمله 7 کیلویی (برای تخریب‌های سبک)، 10 کیلویی (برای تخریب‌های نیمه سنگین)، 15 کیلویی (برای تخریب‌های سنگین) و 30 کیلویی (برای تخریب‌های بسیار سنگین) موجود هستند.

بله، امکان اجاره ساعتی هیلتی نیز وجود دارد، که این امکان برای کارهای کوچک و سریع مناسب است.

استفاده از تجهیزات ایمنی مانند محافظ گوش، عینک، دستکش، کلاه ایمنی و اطمینان از عدم حضور افراد اضافی در محل کار برای حفظ ایمنی ضروری است.

باید به حجم و نوع کاری که قصد انجام آن را دارید، توجه کنید و بر اساس آن هیلتی مناسب را انتخاب نمایید.

بله، ابزارکده خدمات پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات اجاره‌ای در طول مدت استفاده را ارائه می‌دهد.

انتخاب دقیق نوع هیلتی متناسب با نیاز کاری و استفاده از گزینه‌های اجاره ساعتی یا روزانه می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر باشد.

بله، ابزارکده خدمات اجاره در تمام نقاط تهران از جمله شمال، جنوب، شرق و غرب تهران را ارائه می‌دهد.

هیلتی‌های اجاره‌ای معمولاً از برندهای معتبر و شناخته‌شده هستند تا کیفیت و کارایی بالایی داشته باشند.

توصیه می‌شود حداقل یک روز قبل از نیاز به استفاده از هیلتی برای رزرو و تنظیم جزئیات اقدام کنید.

بله، ابزارکده مشاوره رایگان تخصصی قبل از اجاره هیلتی را ارائه می‌دهد.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی، باید فوراً با تیم پشتیبانی ابزارکده تماس بگیرید تا راهنمایی و پشتیبانی لازم ارائه شود.

اجاره هیلتی برای تخریب سازه‌های بتنی، کاشی و سرامیک، دیوارهای آجری، آسفالت و سایر موارد ساختمانی مناسب است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 185 میانگین: 5]

42 دیدگاه دربارهٔ «اجاره هیلتی – بهترین و ارزان ترین قیمت 1402 – ارسال فوری»

  1. سلام من قصد اجاره هیلتی برای پروزه ساختمانی خودم رو دارم لرای تخریب دیوار های بلوکی کدام نوع هیلتی رو پیشنهاد میکنید؟

  2. پوریا محمد نظری

    سلام وقت بخیر
    آیا در صورت نیاز همراه با اجاره هیلتی متخصص کار با هیلتی رو هم ارائه می دهید؟

  3. سلام
    آیا اجاره هیلتی بصورت ساعتی هم دارین؟
    برای منطقه غرب تهران سمت مرزداران میخواستم

    1. سلام وقت شمام بخیر
      بله اجاره هیلتی ساعتی برای غرب تهران هم داریم
      لطفا شمارتون رو بزارین تا همکاران با شما تماس بگیرند

  4. پویان جعفرزاده

    سلام ممنون از توضیحاتتون
    من حدود 6 یا 7 روز حداکثر 10 روز میخواستم هیلتی اجاره کنم برای پروژه ای که دارم ممنون میشم راهنماییم کنید که چطور ارتباط بگیرم

    1. با سلام، اگر نیاز به اجاره دستگاه هیلتی برای مدت 6-7 روز تا حدود 10 روز دارید، می‌توانید با استفاده از اطلاعات تماس موجود در صفحه اجاره هیلتی مورد نظرتان، با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید و یا میتونید شمارتون رو بگذارید تا با شما تماس بگیریم و شرایط اجاره را برایتان توضیح دهیم.

    1. سلام به کاربر عزیز
      بله میتونید با شماره هایی که در صفحه هست با ما تماس بگیرید و از تخفیف های ما مطلع شوید( برای اجاره هیلتی طولانی مدت) و اجاره هیلتی مورد نظر خودتون رو داشته باشید.

  5. سلام تشکر از توضیحاتتون
    میخواستم هیلتی کرایه کنم ولی زیاد اطلاعاتی دربارش ندارم ممنون میشم درباره کاربرد هاش یه توضیح کوتاهی بدید.

    1. سلام به شما کاربر گرامی. میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید و توضیحات کاملی رو داشته باشید و سوالات خودتون رو بپرسید اما توضیح کوتاهی درباره کاربرد های هیلتی ارائه میدم
      دستگاه هیلتی یک ابزار قدرتمند و حیاتی در صنعت ساخت و ساز است که با استفاده از موتوری برقی، ضربه‌های سنگین و تخریب‌کننده ایجاد می‌کند. این دستگاه به علت توانایی در ایجاد ضربه‌های با انرژی بالا و قدرتمند، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

      تخریب‌های سبک و سنگین: یکی از کاربردهای اصلی دستگاه هیلتی در صنعت ساخت و ساز، تخریب‌های سازه‌ها و بناهای مختلف است. این دستگاه با قدرت تخریب بالا و قابلیت استفاده از مته‌های سر تخت یا نوک تیز، به سادگی می‌تواند سازه‌ها را تخریب و از بین ببرد.
      اصلاح یا تخریب سازه: هیلتی در فرآیندهای اصلاح و تخریب سازه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه می‌تواند در تعمیرات و اصلاحات سازه‌های مختلف مانند دیوارها، ستون‌ها و سقف‌ها کمک بزرگی کند.
      شیار زنی بر سطوح بتنی: در بسیاری از پروژه‌ها نیاز به شیار زنی بر روی سطوح بتنی وجود دارد، برای مثال برای نصب لوله‌ها یا کابل‌ها. دستگاه هیلتی با قابلیت شیار زنی دقیق و سریع، این کار را انجام می‌دهد.
      نصب درب و پنجره: هیلتی می‌تواند در فرآیند نصب درب و پنجره‌ها به عنوان ابزار کمکی مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این دستگاه، سوراخ‌های مورد نیاز برای نصب درب و پنجره با دقت و سرعت بالا ایجاد می‌شود.
      ساخت معبر با هدف عبور لوله‌های آب، گاز و… دستگاه هیلتی در پروژه‌های ساخت معبرها و ترانشه‌ها برای عبور لوله‌های آب، گاز، برق و ارتباطات استفاده می‌شود. این دستگاه به سادگی می‌تواند حفاری های لازم برای عبور این لوله‌ها را ایجاد کرده و عملیات ساخت معبر را تسهیل کند.

    1. با سلام و احترام ممنون که سایت ما را انتخاب کردید.
      بله، ما ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان برای استفاده از دستگاه هیلتی به مشتریانمان داریم و همیشه آماده به پاسخ به سوالات شما هستیم و می توانید با شماره (09126080038) تماس بگیرید.

    1. سلام به کاربر عزیز
      میتونید با شماره هایی که در صفحه هست با ما تماس بگیرید و هیلتی مورد نظر خودتون رو همراه با تخفیف، کرایه کنید.

  6. وقتتون بخیر. تشکر از اطلاعات و خدماتتون
    راستش من میخواستم هیلتی ازتون اجاره کنم ولی یه مقدار گیج شدم نمیدونم چطور باید این کار رو انجام بدم.

    1. سلام به شما دوست و همکار عزیز
      میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرد و مشورت کامل رو داشته باشید. اما در اینجا من سعی میکنم پروسه اجاره هیلتی رو بصورت کاملا حرفه ای توضیح مختصری براتون داشته باشم.
      در فرآیند اجاره دستگاه هیلتی، مسئولیت مشخص کردن هزینه مناسب بسیار مهم است. در اینجا، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید هزینه اجاره هیلتی را محاسبه کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.
      تعیین حجم کار: اولین گام برای محاسبه هزینه اجاره هیلتی، تعیین حجم کاری است که نیاز دارید. به دقت تعیین کنید که چه نوع کارهایی را با هیلتی انجام می‌دهید و چقدر توانایی و تجهیزات خاصی مورد نیاز دارید.
      مشورت با کارشناس: پس از تعیین حجم کار، بهتر است با یک کارشناس ماهر و متخصص در زمینه اجاره هیلتی مشورت کنید. او می‌تواند به شما راهنمایی کند که کدام نوع از هیلتی برای کار شما مناسب تر است.
      انتخاب هیلتی مناسب: با توجه به مشورت کارشناس و نیازهای کاری خود، یک نوع خاص از هیلتی را انتخاب کنید. باید در نظر داشته باشید که هر چه هیلتی پرقدرت‌تر و با کیفیت‌تر باشد، هزینه اجاره آن بیشتر خواهد بود.
      کیفیت بالا را اولویت دهید: هنگام انتخاب هیلتی، هزینه اجاره تنها عامل مهم نیست. باید به کیفیت بالا و قدرت مناسب دستگاه نیز توجه داشته باشید. بهتر است هزینه مناسبی را برای یک هیلتی با کیفیت و امکانات لازم پرداخت کنید تا از بهره‌وری بیشتری برخوردار شوید.
      مشاوره با متخصصان: برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد هزینه اجاره هیلتی، با متخصصان ما تماس بگیرید. آن‌ها می‌توانند به شما در تعیین هزینه مناسب برای پروژه خود کمک کنند.
      در نهایت، داشتن هیلتی مناسب با هزینه مناسب می‌تواند به بهبود کارایی و کیفیت پروژه شما کمک کند. از این رو، در انتخاب و اجاره هیلتی به دقت عمل کنید تا از نتایج مطلوب برخوردار شوید.

  7. سلام
    من در منطقه صادقیه هستم. چطور میتونم هیلتی اجاره کنم؟ ارسال هیلتی برای صادقیه دارید؟

    1. سلام به کاربر گرامی
      بله ما اجاره هیلتی در سراسر تهران با کمترین زمان ممکن داریم
      میتونید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید و یا میتونید شمارتون رو بگذارید تا با شما تماس بگیریم و شرایط اجاره هیلتی را برایتان توضیح دهیم.

  8. سلام
    تشکر از شما و سایت خوبتون. من یه هیلتی 15 کیلویی میخواستم برای اجاره. هزینش چقدر میشه

    1. سلام به شما دوست عزیز
      میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرد و مشورت کامل رو داشته باشید. می‌توانید با استفاده از اطلاعات تماس موجود در صفحه اجاره هیلتی مورد نظر، با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید و یا میتونید شمارتون رو بگذارید تا با شما تماس بگیریم و شرایط اجاره هیلتی 15 کیلویی را برایتان توضیح دهیم.

  9. مهندس شیرازی

    سلام وقت بخیر
    تشکر بابت سایت خوبتون
    یه سوال داشتم میخواستم بپرسم روزهای تعطیل هم خدمات اجاره هیلتی دارید؟

    1. سلام به شما مهندس گرامی
      بله مجموعه ما در روزهای تعطیل هم خدمات اجاره هیلتی رو ارائه میده شما میتونید با کارشناسان ما درباره کرایه هیلتی مورد نظرتون ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه ابزارکده بهرمند بشید

  10. سلام
    تشکر بابت مطالب خوبتون. سوال من اینه که اجاره هیلتی تو مناطق غرب تهران هم ارائه سرویس دارید؟

  11. مهندس پور سلیم

    سلام خسته نباشید ایا هیلتی که اجاره میکنیم برای ما ارسال میشه یا ما باید ماشین کرایه کنیم برای شما که برامون بفرستید

    1. سلام به شما دوست گرامی
      بله ما تخفیف های ویژه ای برای دوستانی که قصد دارن برای بلند مدت کرایه هیلتی داشته باشن، داریم

  12. مهندس پور اکبر

    سلام وقت بخیر
    من میخواستم هیلتی کرایه کنم نمیدونم چه نوعش رو باید بگیرم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  13. سلام اگر 3 روز اجاره کنیم و خراب شد اون یک روز هم دوباره برامون تمدید میکنید؟

    1. سلام
      بله خیالتون راحت میتونید با مشاورتون هماهنگ باشید. ما هیلتی خراب رو در کمترین زمان برای شما تعویض میکنیم تا کار شما عقب نیوفته

  14. سلام خدمت مهندس جباری
    ممنونم از شما و مجموعه ابزارکده بابت خدمات کرایه هیلتی، فقط خواستم تشکر کنم
    در پناه حق

  15. مهندس طیب نیا

    سلام جناب مهندس جباری و همکاران مجموعه ابزارکده
    خواستم تشکر کنم از خدمات سریع و حرفه ای شما و همکارانتون
    در پناه حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا