همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

اجاره بتن کن

بتن کن چیست؟

دستگاه دریل بتن کن به ابزارهای برقی دو کاره گفته می شود که هم قابل استفاده برای تخریب های خیلی سبک هستند و هم با استفاده از دریل برای سوراخکاری در بتن، سنگ و آجر استفاده می شوند. دریل بتن کن با ظرفیت های گوناگون برای سوراخکاری و کنده کاری بتن و دیوار کاربرد دارد. درواقع بتن کن علاوه بر خاصیت چرخشی برای حفاری دارای قابلیت تخریب نیز می باشند.

این نوع دریل ها به منظور ضربه زدن مجهز به پیستون هستند که قدرت آنها را در تخریب افزایش می دهد.دستگاه دریل بتن کن جزو ابزارهای حرفه ای قرار می گیرد که برای کاربردهای خاصی نیز طراحی شده است. این دستگاه جزو بزرگترین ابزار برقی است که استفاده از آن به مهارت نیاز دارد.

این ابزار با نوع کارکرد و سبک خاص خود، شباهت بسیار زیادی به چکش تخریب دارد. اما چکش های تخریب فقط می توانند کار تخریب را انجام دهند ولی دریل های بتن کن با نوع عملکرد ترکیبی که دارند، علاوه بر خاصیت تخریب خود، حالت چرخشی را نیز دارا هستند که مانند دریل عمل می‌کنند.

این دریل به منظور سوراخ کردن و کندن دیوار، مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اموری مانند نصب و تاسیسات بیشترین کارایی را دارد اما چکش های تخریب فقط به منظور تخریب اجسام بسیار سخت مورد استفاده قرار می گیرند.

بتن کن ها دارای سیستم مته و قلم گیر پیشرفته ای هستند که می‌ توان همانند چکش تخریب از آنها استفاده کرد. این ابزار در ظرفیت های گوناگون و برای سوراخکاری یا کنده کاری روی بتن و دیوار نیز کاربرد دارد و برای تخریب های سبک نیز مناسب است.

دریل های بتن کن همچنین قابلیت نصب قلم  روی خود دارند که به کمک سیستم مته گیر خاص، تعویض قلم و مته براحتی روی آنها انجام می شود.

چکش تخریب‌های گوناگون و متفاوتی تاکنون تولید و طراحی شده‌اند که برای کارهای سبک از آنها استفاده می‌شود، ولی در مقابل چکش تخریب‌هایی نیز وجود دارند که جهت تخریب‌های سنگین و عملیات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بتن‌کن‌ها در ظرفیت‌های گوناگون برای سوراخکاری و کنده‌کاری بتن و دیوار کاربرد دارند و جهت امور نصب و تاسیسات مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی دستگاه‌های چکش تخریب صرفا برای تخریب اجسام سخت از قبیل سنگ‌های سخت و آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع بتن کن در ابزارکده

انواع بتن کن:

دریل‌های بتن‌کن‌ به دو گروه بتن کن چهار شیار و پنج شیار تقسیم می‌شوند.

بتن کن های چهارشیار معمولا حداکثر تا مته ۲۳ میلیمتر را می گیرند، قلم نازکتری دارند و به نسبت سبک ترند.
بتن کن های پنج شیار از مته ۳۴ میلیمتر به بالا را  گرفته و قلم قطورتری دارند.

دریل بتن کن پنج شیار دارای مته گیر و تجهیز شده به سیستم SDS MAX می‌باشد که دارای قدرت فراوانی است که این سیستم مکمل سیستم اتصال چهارشیار SDS Plus می‌باشد.

دستگاه های بتن‌کن پنج شیار توانایی واردکردن ضربه‌های بسیار قدرتمند و قوی در حین تخریب و حفاری را دارا هستند و اغلب آنها دارای سیستم میرایی لرزش AVS هستند که این سازوکار باعث دفع لرزش می‌شود. سیستم ابزارگیر این دستگاه عموماً، شش گوش (HEX) می‌باشد.

برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت اجاره بتن کن  با ما تماس بگیرید   09126080038

همانطور که گفتیم دستگاه دریل بتن کن هم، بر اساس وزن و هم، بر اساس نوع قلم گیر تقسیم‌بندی می‌شود: بر اساس نوع قلم گیر می توان آنها را به چهار شیار یا SDS  PIUS و پنج شیار یا SDS  Max و ستاره ای یا SPLine تقسیم کرد.

بتن کن چهار شیار:

معمولاً قلم و مته هایی با قطر ۲۴ میلیمتر را می‌توان درون آن قرار داد و نازکتر و سبکتر از قلم پنج شیار است.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

بتن کن پنج شیار:

سیستم قلم گیر پنج شیار از مته ۳۴ میلی متر به بالا را می‌گیرد و وزن سنگین تری دارد.دستگاه های بتن کن پنج شیار این توانایی را دارند که در حین تخریب و حفاری ضربه های بسیار قدرتمند و قوی  را به محل تخریب وارد کنند.

برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت اجاره بتن کن  با ما تماس بگیرید   09126080038

خاصیت ضد لرزش بودن بتن کن:

خاصیت ضد لرزش بودن دستگاه، امکان استفاده ی مداوم از این ابزار را بدون ایجاد خستگی برای کاربر فراهم می کند. مته گیر (SDS MAX)  با تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، برای سنگین ترین و سخت ترین عملیات کنده کاری و سوراخکاری ساخته شده است و به سیستم(SDS MAX)  مجهز است.

این سیستم مکمل سیستم چهار شیار است که قدرت خیلی زیادی دارد. اگر کار شما در زمینه عملیات تخریب و کندن بتن های سنگین باشد، بهترین گزینه برای انتخاب شما همین سیستم مته گیر(SDS  MAX)  است. که نسبت به سیستم های دیگر قدرت بیشتری دارد.

سیستم مته گیر(MAX) برای سخت ترین و سنگین ترین عملیات سوراخکاری و کنده کاری ارائه شده است.
نکاتی که باید در انتخاب دستگاه دریل بتن کن به آن دقت کنید:

کرایه بتن کن:

دقت کنید دستگاه دارای توان بالا و امکانات مناسبی باشد.
دستگاهی خریداری یا اجاره کنید که از استانداردهای کیفی بالایی برخوردار باشد.
با توجه نیاز خود و شناخت کافی نسبت به انواع بتن کن، بتن کن مناسب را کرایه کنید.

کرایه بتن کن در ابزارکده

به طور کلی متوجه شدیم:
معمولا به دستگاههای دو کاره که هم به صورت ضربه ای عمل می کنند جهت تخریب هم به صورت چرخشی جهت سوراخکاری بتن کن می گویند.

برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت اجاره بتن کن  با ما تماس بگیرید   09126080038

اجاره بتن کن:

قیمت اجاره انواع بتن کن با کاربردهای متفاوت:
بتن کن 7 کیلویی
بتن کن 11 کیلویی
بتن کن 16 کیلویی
بتن کن 30 کیلویی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پیمایش به بالا