همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

انواع چسب کاشت میلگرد

همانطور که پیشتر نیز گفته ایم ممکن است گاهی سازه های بتنی به عللی مانند تغییرات نقشه ای، اشتباهات اجرایی، ترمیم و مقاوم سازی و طرح های توسعه میتوانند نیازمند کاشت آرماتور و یا بولت

در بتن فونداسیون، تیر، دال و یا دیوارها باشند.  در عملیات کاشت میلگرد اصلی ترین فاکتوری که باید به آن توجه داشت چسب کاشت میلگرد یا انکر شیمیایی می باشد.

چسب های کاشت میلگرد دارای ترکیبات شیمیایی، مشخصات مکانیکی و کاربردی متنوعی بوده و به طور کلی از نقطه نظر بسته بندی و استفاده به سه شیوه تولید و روانه بازار می‌گردند:

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

چسب کاشت میلگرد کپسولی:

این نوع چسب ها در داخل شیشه های شفاف تولید و عرضه می‌گردند. چسب های کاشت میلگرد کپسولی به صورت دو جزئی بوده و از رزین های پلی‌استر و رزین اپوکسی وینیل استر ساخته می شوند.

چسب کاشت بولت کپسولی پس از شکستن جداره شیشه در مدت زمانی کوتاه گیرش بسیار بالایی ایجاد می‌کنند که در برابر محیط‌های بسیار خورنده و اسیدها مقاومند.

برای استفاده از چسبهای کپسولی از بولت مخصوص استفاده میشود که دارای سر مهره دار است و پس از قرار دادن کپسول در سوراخ، بولت توسط اچار بکس برقی در سوراخ پیچیده میشود و باعث شکسته شدن جداره چسب می گردد.

چسب کاشت میلگرد کارتریجی:

چسب کاشت میلگرد کپسولی در ابزارکده

چسب کاشت میلگرد کارتریجی به صورت دو جزئی بوده و عموماً جزء اول بر پایه رزین اپوکسی، پلی استر و وینیل استر و جزء دوم به عنوان سخت کننده بر پایه پلی آمین می‌باشد که به منظور نصب و استقرار بولت و یا آرماتور در سطوح مختلف بتنی، سنگی و چوبی بکار برده می‌شوند.

چسب های کاشت میلگرد کارتریجی به دو صورت در بازار عرضه می شوند، هنگامی که جزء دوم به عنوان سخت کننده جدا از محفظه ی جزء اول و در کنارش قرار بگیرد به آن دو محوره گویند، اما زمانی که سخت کننده در داخل محفظه ی رزین قرار داده شود آن را چسب کاشت میلگرد تک محوره می نامند مانند شکل زیر:

چسب کاشت میلگرد حجمی (کیلویی یا فله ای):

چسب کاشت میلگرد کارتریجی در ابزارکده

عموماً به صورت دو جزئی و یا سه جزئی است، نوعی مخلوط ۳ جزئی بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید می‌باشد. چسب کاشت میلگرد حجمی خاصیت چسبندگی فوق‌العاده‌ای به سطوح مختلف بتنی و فولادی داشته و دارای خاصیت خود متراکمی و مقاومت‌های فوق‌العاده زیاد کششی و خمشی است.

تجربه نشان داده است که از بین سه نوع چسب کاشت میلگرد اشاره شده، چسب های کارتریجی بهترین نوع چسب می‌باشند. از جمله مزایای این نوع چسب ها می‌توان به راحتی و سهولت در اجرا، پائین بودن خطای دستگاهی و انسانی و کیفیت بسیار بالا در کاشت انکرها اشاره نمود.

همچنین در بخش‌های کرمو و ترک خورده بتن نیز بهترین مقاومت را از خود نشان می‌دهند.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

اکنون به معرفی چند نمونه از چسب های کاشت میلگرد می پردازیم:

چسب کاشت میلگرد VPK-SF کپسولی کالم آلمان:
چسب کاشت بولت کپسولی VPK-SF بدون استایرن تأیید شده برای بتن های بدون ترک و مناسب انکر راد های گالوانیزه، استنلس استیل A4 و گالوانیزه گرم نورد شده ضد خوردگی می باشد.  

چسب کاشت VPK-SF از مخلوط رزین و یک لوله کوچک پر شده از سخت کننده (هاردنر) تشکیل شده است.

 مصالح اتصال (بولت و راد) وارد حفره می شود و به وسیله دریل ضربه ای بعد از شکسته شدن شیشه، رزین و هاردنر به صورت یکنواخت با یکدیگر مخلوط می گردند.

 مخلوط بدست آمده فضای بین مصالح اتصال و دیواره ی حفره را پر می کند و پس از سخت شدن مخلوط می تواند زیر بار برود.

ویژگی های چسب کاشت میلگرد VPK-SF کپسولی کالم آلمان:

چسب کاشت میلگرد کپسولی در ابزارکده

چسبهای کاشت شیمیایی توانایی باربری بالا در فضاهای کوچک و در فواصل کم از لبه ی آزاد بتن را به دلیل عدم انبساط (برخلاف انکرهای مکانیکی) داراست.
چسب کاشت بولت VPK-SF مجاز به استفاده در محیط های مرطوب و خشک است.

چسب کاشت میلگرد MOP+  کارتریجی تک محوره ایندکس:
چسب کاشت میلگرد MOP پلاس ایندکس بر پایه رزین پلی استر تولید گردیده است و در انواع بتن، بتن های بدون ترک و تمام اتصالات بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تاییده ی استفاده در مصالح متخلخل و توپر را دراراست.

ویژگی ها و مزایای چسب کاشت میلگرد MOP پلاس ایندکس:

چسب کاشت میلگرد MOP پلاس ایندکس در ابزارکده
مناسب برای رادبولت با سایز M8 تا M24
مناسب برای بارهای متوسط تا سنگین
تایید شده برای سوراخ های خشک ، مرطوب و غرقاب.
مناسب برای بارهای ساکن یا شبه استاتیک.
دامنه دما: از 40ºC- تا 80ºC+ (حداکثر دما در دراز مدت  50ºC).
دارای تاییده ی ETA OPTION7

 

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

چسب کاشت میلگرد EPOXY21 کارتریجی دو محوره بوسونگ:

چسب کاشت میلگرد EPOXY21 کارتریجی دو محوره بوسونگ در ابزارکده
چسب کاشت میلگرد EPOXY21 بوسونگ یک چسب رزین اپوکسی با قدرت چسبندگی بالا جهت اتصالات سنگین قابل استفاده در مصالح پایه مختلف اعم از بتن، مصالح بنایی سخت و چوب می باشد. چسب EPOXY21 بوسونگ دارای دو تأییده ی CE و همچنین دارای  تأییده ی SEISMIC C2 است.
بر اساس گزارش اتحادیه ETA اروپا چسب رزین خالص اپوکسی21 بوسونگ یکی از بهترین چسب های بازار اروپا می باشد که دارای دو تأییده است.

بهترین چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد HIT-RE 500 V3 هیلتی:
یکی از بهترین چسب های موجود در بازار ایران  چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500V3 می باشد. سیستم جدید Anchoring Hilti RE500 V3 به عنوان جایگزینی مستقیم برای سیستم های Hilti HIT-RE 500 و HIT-RE 500-SD وضع شده است. چسبندگی آهسته با ظرفیت باربری بالا، انعطاف پذیری و سهولت اجرا از مشخصه های بارز این سیستم می باشد.

چسب بتن هیلتی

چسب کاشت میلگرد VPK-SF کپسولی کالم آلمان در ابزارکده
هیلتی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده ی چسب کاشت بولت، آرماتور و کاشت ریشه در جهان است.

چسب کاشت میلگرد RE500 V3 هیلتی یک چسب اپوکسی با عملکرد بسیار بالا تأیید شده برای کاشت میلگرد و انکراژهایی با باربری سنگین است. چسب RE500 V3 هیلتی قابل استفاده در بتن های ترک دار و بدون ترک و همچنین مناسب سوراخ کاری در شرایط خشک، خیس و حفره های پر شده از آب می باشد.

ویژگی ها و مزایای چسب کاشت میلگرد HIT-RE 500 V3 هیلتی – Hilti:
عملکرد و قدرت فنی بالا بر اساس تأییده های بین المللی
مناسب سوراخ های کُرگرفته شده نیز می باشد
چسب کاشت میلگرد تزریقی RE500 V3 هیلتی یک چسب اپوکسی چهارفصل از دمای 5- درجه سانتی گراد می باشد.

چسبندگی آهسته آن باعث می شود انعطاف پذیری بالایی برای اتصالات ایجاد گردد.
مناسب جهت استفاده در سوراخ های پر شده از آب و حتی سوراخ های زیر آب.
امکان استفاده در شرایط بارگزاری خستگی (Fatigue)

سخن پایانی

از این پس نیازی به خرید دستگاه هیلتی گران‌قیمت نخواهید داشت، زیرا میتوانید به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب، دستگاه هیلتی مورد نیاز خود را اجاره کنید. سایت ابزارکده، مقصدی جهت اجاره هیلتی برای شماست.

با ابزارکده، هزینه های نگهداری، تعمیر و خرید دستگاه هیلتی را فراموش کنید. اجاره کنید، در پروژه‌های خود استفاده کنید. در سایت ابزارکده، تنوع زیادی از دستگاه‌های هیلتی برای اجاره وجود دارد.

با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده است که شما را در اجاره دستگاه هیلتی یاری دهد تا شما بهترین خدمات را در سریعترین زمان و با بهترین قیمت دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا