همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

هزینه و استاندارد خدمات اجرای کاشت بولت , میلگرد

هزینه و استاندارد خدمات اجرای کاشت بولت , میلگرد

 چرا کاشت میلگرد و بولت  در ساختمان سازی  اجرا می شود؟

کاشت میلگرد و بولت  یکی از مراحل اصلی و مهم ساختمان سازی در  دنیای امروز است. در واقع کاشت میلگرد و بولت  برای محکم کردن ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

راه‌های متفاوتی وجود دارد که  سازه‌های فلزی مانند میلگرد یا بولت را به سازه‌های بتنی متصل کنید. با کمک ایجاد این اتصال و کاشت میلگرد و بولت ساختمان‌ها به شدت مقاوم می‌شوند.

نوع اتصال بین این دو سازه مختلف باید به گونه‌ای باشد که تحمل فشارهای وارد شده به این سازه‌ها را داشته باشد.

با استفاده از کاشت میلگرد و بولت  می‌توان روش‌های مختلفی را برای مقاوم‌سازی ساختمان بکار برد و امکان اصلاح و تغییر در این روش بسیار بیشتر است و تنها مسئله‌ای که باید به آن توجه شود علم کافی برای اجرای و برنامه ریزی و محاسبه برای کاشت میلگرد است.

کاشت میلگرد و بولت در ساختمان سازی در ابزارکده

سازه‌های بتنی بعد از اجرا توسط روش‌های مختلفی مقاوم سازی می‌شود کاشت میلگرد و بولت از راه‌های مهمی است که برای تقویت سازه‌ها استفاده می‌شود.

 در واقع این روش یکی از تغییرات مهم و بزرگ در دنیای ساخت و ساز به شمار می‌رود که می تواند سازه‌های جدید را به بافت قدیمی متصل نماید.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

تمام قوانینی که برای دستیابی به یک سازه محکم و قوی بتنی وجود دارد بر پایه اتصال محکم و پایدار میلگرد و بتن است.

 سازه‌هایی که با کاشت میلگرد  مسلح شده اند، جز مقاوم‌ترین ساختمان‌ها می‌شوند.  

بتن دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی است و در صورت وارد شدن فشار می‌تواند نیروهای بالایی را تحمل کند ولی این سازه‌ها در مقابل فشار و نیروی چرخشی و کششی ضعیف عمل می‌کند  به همین دلیل  کاشت میلگرد و بولت وارد عرصه ساختمان سازی شد.

در زمان زلزله و خرابی‌ها نقش میلگرد و ترکیب آن با بتن به خوبی مشخص می‌شود در واقع این میله‌های فولادی از ترک خوردن و فروریختن بتن‌ها جلوگیری می‌کنند.

مزیت‌های کاشت میلگرد و بولت چیست؟

هزینه و استاندارد خدمات اجرای کاشت بولت , میلگرد

کاشت میلگرد و بولت موجب  بهبود وضعیت فوندانسیون در سازه می‌شود و آن را یکدست می‌کند. ارتفاع چهارچوب را افزایش می‌دهد. اگر بخواهید بخشی را به سازه اضافه کنید می‌توان از طریق کاشت میلگرد این کار را انجام داد.

برای اضافه کردن ستون هم میلگرد به بتن اضافه می‌کنند و همچنین می‌توانند ابعاد  بتن ها را نیز با اجرای کاشت بولت و میلگرد زیاد کنند. برای اضافه کردن ستون و یا سخت بخش هایی از راه پله های و هر نوع تغییراتی که  بعد از سازه بتن به آن نیاز داشته باشید.

با استفاده از بولت و میلگرد قابل انجام است.هزینه‌های اجرای کاشت میلگرد‌ها با توجه به مزایای بسیار زیادی که دارند  مناسب است و از هزینه‌های احتمالی بعدی جلوگیری می‌کند.

 

روش‌های استاندارد کاشت میلگرد دارای چه مراحلی است؟ 

کاشت میلگرد و بولت در ابزارکده

انجام کاشت مصالح جدید برروی سازه‌های قدیمی دارای مراحل خاصی است و از مواد مختلفی استفاده می‌شود مثلا میلگرد را با استفاده از چسب اپوکسی در بتن‌ها قرار می‌دهند و یا از موادی که پایه سیمان داشته باشد استفاده می‌کنند و یا از روش‌های مکانیکی برای کاشت میلگرد استفاده می‌شود.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

مهندسین مجرب می‌توانند با محاسبه دقیق محل کاشت بولت و میلگرد را انتخاب نمایند و سوراخ‌هایی متناسب با آن را با ابزاری قوی ایجاد نمایند.

بعد از حفر سوراخ باید با کمک مکنده‌ها گردهای ایجاد شده جمع گردند.

سوراخ‌های ایجاد شده باید کاملا تمیز گردند و فاقد رطوبت باشند. ماده‌ای مانند چسب یا  مواد سیمانی مورد نیاز را تا دو سوم حفره پر می‌کنند. اگر هدف کاشت بولت باشد باید رول بولت در داخل سوراخ نصب گردد.

زمانی که ماده  نصب درون حفره ریخته شد مواد اضافی که در اطراف آن ریخته شده تمیز می‌گردد و در زمان مشخص و با توجه به  دمای محیط بارگذاری انجام می‌شود

کاشت میلگرد و بولت از جمله سازه‌های نوینی است که به بتن اضافه می‌گردد و کاربردهای بسیار زیادی دارد و مهمترین  آن استحکام بخشیدن به سازه ها می‌باشد.

مطالعات بسیار دقیقی بر روی همه بخش‌های این عملیات و مواد صورت گرفته تا  کیفیت هر مرحله بهبود یابد.

بهتر است اجرای این کار توسط شرکت‌های مهندسی که  دارای تجربه کاری بسیار زیادی هستند انجام  شود.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا