همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

قیمت و خرید آنلاین چکش تخریب هیلتی

چکش تخریب هیلتی چیست در ابزارکده

چکش تخریب هیلتی چیست ؟

چکش تخریب هیلتی با نام شرکت به نام هیلتی وارد بازار شده است که یک گروه چند ملیتی است و در کشور لیختن اشتاین وجود دارد. محصولات صنعتی بسیار زیادی در هیلتی طراحی و ساخته می‌شود و بیشتر مشتریان محصولات این شرکت افراد حرفه‌ای برای استفاده از این ابزار است.

چکش تخریب هیلتی یک ابزار بسیار قوی برای تخریب انواع مصالح  به خصوص بتن در ساختمان‌ها است. چکش تخریب در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای اینکه از کیفیت بخش‌های تشکیل دهنده آن مطلع و مطمئن باشید می‌توانید این ابزار را‌‌‌‌‌‌‌ از برند هیلتی انتخاب نمایید.

یکی از ویژگی‌های مهم چکش تخریب هیلتی وزن بسیار مناسب  آن است که می‌توان به راحتی جابجا نمود و در مکان‌های مختلف از این چکش تخریب استفاده کرد. چکش تخریب هیلتی با وزن ایده آل 12 کیلو گرم است. البته قابل ذکر است که  تنوع در این محصول زیاد است و  با توجه به حجم و قدرت موتور  ویژگی‌های کلی این دستگاه تغییر می‌کند.

چکش تخریب هیلتی با نام شرکت به نام هیلتی وارد بازار شده است که یک گروه چند ملیتی است و در کشور لیختن اشتاین وجود دارد. محصولات صنعتی بسیار زیادی در هیلتی طراحی و ساخته می شود و بیشتر مشتریان محصولات این شرکت افراد حرفه ای برای استفاده از این ابزار است.

 چکش تخریب هیلتی یک ابزار بسیار قوی برای تخریب انواع مصالح  به خصوص بتن در ساختمان‌ها است. چکش تخریب در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای اینکه از کیفیت بخش‌های تشکیل دهنده آن مطلع و مطمئن باشید می‌توانید این ابزار را‌‌‌‌‌‌‌ از برند هیلتی انتخاب نمایید.

یکی از ویژگی‌های مهم چکش تخریب هیلتی وزن بسیار مناسب  آن است که می‌توان به راحتی جابجا نمود و در مکان‌های مختلف از این چکش تخریب استفاده کرد.

چکش تخریب هیلتی با وزن ایده آل 12 کیلو گرم است. البته قابل ذکر است که  تنوع در این محصول زیاد است و  با توجه به حجم و قدرت موتور  ویژگی‌های کلی این دستگاه تغییر می‌کند.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

چکش‌های تخریب در واقع دریل‌هایی هستند که از نظر اندازه از دریل‌های معمولی بزرگتر است و به دلیل نوع ضربات چکشی برای سوراخ کردن مناسب نیستند و نمی‌تواند حفره‌های یکسانی را ایجاد نمایند. سه نظام این دستگاه به صورت شش گوش است و مته های شش گوش در آن استفاده می‌شود.

این دستگاه به دلیل کندن مصالح، تولید گرد و خاک فراوان می کند ولی سیستم آن به شکلی طراحی شده است که گرد و خاک وارد آن نمی‌شود و به دلیل محفظه‌هایی از روغن از ورود خاک جلوگیری می‌شود.

چکش تخریب هیلتی دارای سیستمی است که از لرزش آن جلوگیری می‌کند و کار کردن با این ابزار را ساده می‌کند و کاربر دستگاه در هنگام کار با آن، با کمترین خستگی، تخریب را انجام می‌دهد و بدون وقفه و خاموشی دستگاه به این کار ادامه می‌دهد.

 مهمترین بخش این دستگاه یعنی موتور آن بسیار قدرتمند می‌باشد و از نوع پنوماتیک است. با استفاده از این دستگاه می‌توان سرعت را کنترل نمود و دستگاه دارای تنظیم سرعت است.

چکش تخریب هیلتی در دقیقه می‌تواند 1950 ضربه را وارد نماید. مقدار تخریب این دستگاه در دقیقه به 7800 متر مکعب خواهد رسید و این  وسعت نشان دهنده قدرت بالای این دستگاه است. موتور این دستگاه دارای قدرت 1750 واتی است.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

خرید چکش تخریب هیلتی با کمترین قیمت

چکش تخریب هیلتی در ابزارکده

 برای خرید چکش تخریب هیلتی می‌توانید به نمایندگی‌های هیلتی در ایران مراجعه نمایید که نمونه‌هایی از محصولات هیلتی مانند چکش تخریب را دارند. 

ابزار فروش‌های معتبر دیگری که انواع برندها را به فروش می‌رسانند نیز می‌تواند مکان مناسبی برای خرید دریل تخریب باشد.

خرید از مکان مناسب موجب می‌شود تا مشاوره دقیقی نیز از فروشنده دریافت نمایید. خرید این محصول می‌تواند از طریق فروشگاه‌های آنلاین نیز انجام شود که این نوع از خرید موجب کاهش هزینه ها خواهد شد.

خرید آنلاین علاوه بر کاهش قیمت برای خریدار در زمان نیز صرفه جویی خواهد نمود. افرادی که در کار ساخت و ساز هستند مشتریان اصلی این ابزار است.

 قیمت این محصول وارداتی با توجه تغییرات قیمت‌ها در بازار به سرعت به روزرسانی می‌شود و خرید از نمایندگی این محصولات موجب می‌شود تا قیمت‌ها به صورت واقعی ارائه گردد.

اجاره انواع چکش تخریب هیلتی

اجاره چکش تخریبی در ابزارکده

چکش تخریب هیلتی دارای تنوع است و موتور این دستگاه دارای قدرت‌های متفاوتی است. ممکن است برای انجام پروژه‌ای ساختمانی به صورت موقت نیازمند این ابزار باشید که برای استفاده از آن نیاز به خرید وجود ندارد و می‌توان با اجاره آن از شرکت‌های موجود نیاز به این ابزار را رفع نمود.

شرکت‌هایی که مجوز اجاره دادن این ابزار را دارند از طریق فضای مجازی نیز فعالیت می‌کنند. کسانی که برای تخریب مکانی نیاز به این چکش دارند به راحتی و به صورت موقت می‌توانند این ابزار را اجاره نمایند.

لازم به ذکر است که قیمتی که برای اجاره دریافت می‌شود بسیار مقرون به صرفه برای کسانی است که پروژه کوتاه مدتی دارند.

سخن پایانی

از این پس نیازی به خرید دستگاه هیلتی گران‌قیمت نخواهید داشت، زیرا میتوانید به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب، دستگاه هیلتی مورد نیاز خود را اجاره کنید. سایت ابزارکده، مقصدی جهت اجاره هیلتی برای شماست.

با ابزارکده، هزینه های نگهداری، تعمیر و خرید دستگاه هیلتی را فراموش کنید. اجاره کنید، در پروژه‌های خود استفاده کنید. در سایت ابزارکده، تنوع زیادی از دستگاه‌های هیلتی برای اجاره وجود دارد.

با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده است که شما را در اجاره دستگاه هیلتی یاری دهد تا شما بهترین خدمات را در سریعترین زمان و با بهترین قیمت دریافت کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا