همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

آشنایی با خدمات کاشت میلگرد در تهران

آشنایی با خدمات کاشت میلگرد در ابزارکده

خدمات کاشت میلگرد در تهران

عملیات کاشت میلگرد به معنای سوراخ کردن بتن در ستون‌ها و یا فونداسیون و قرار دادن میلگرد اضافی در آن و چسباندن آنها به میلگردهای قدیمی است. از این روش به منظور تقویت بتن، ستون و فونداسیون، افزودن بخش‌های جدید به سازه قدیمی و یا اصلاح سازه استفاده می‌شود.

این کار به منظور مقاوم سازی سازه‌های بتنی، یکی از تحولات مهم در ساخت و ساز است که باعث می‌شود تا بتن‌های جدید به بتن‌های قدیمی متصل شود و نواقص موجود در سازه اصلاح شده و تغییرات به منظور مقاوم سازی ساختمان اجرایی گردد.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

خدمات مربوط به کاشت میلگرد در تهران به منظور مقاوم سازی ساختمان مورد نظر، بایستی با استفاده از تیم متخصص و حرفه‌ای در این زمینه انجام شود. این روش در حوزه ساخت و ساز جایگاه ویژه‌ای دارد و کارشناسان مربوطه با ارائه خدمات مهندسی و با طراحی، مدل سازی و اجرای عملیات کاشت سعی بر افزایش مقاومت سازه و ساختمان دارند.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

کاشت میلگرد در فونداسیون و ستون

کاشت میلگرد در فونداسیون و ستون در ابزار کده

از این روش برای یکپارچه کردن فونداسیون، اصلاح ابعادی آن در یک یا چند وجه و یا افزایش ارتفاع فونداسیون به منظور افزایش قدرت باربری آن استفاده می‌شود. برای انجام این کار بایستی روش مناسبی را انتخاب کرد تا متناسب با میزان باشد.

روش سوراخکاری با استفاده از سیستم دریلینگ روشی مناسب برای انجام کاشت است. قبل از انجام کاشت بایستی سایز میلگرد مورد استفاده در فونداسیون و همچنین عمق کاشت بررسی گردد و پس از آن عملیات در مرحله اجرا قرار گیرد.

در ستون‌ها نیز عملیات کاشتن میلگرد مورد استفاده قرار می‌گیرد و این کار می‌تواند به منظور متصل کردن المان‌های جدید به ستون، امتداد ستون در ساختمان و سازه، اتصال تیرهای بتنی به ستون و… انجام شود.

برای کاشت میلگرد در ستون بایستی به مکان قرارگیری میلگردها و فاصله میان آنها توجه نمود. علاوه بر این کاشتن میلگرد در ستون دارای محدودیت فضایی است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چرا که در صورت وجود اشتباه می‌تواند باعث عملکرد نادرست سازه ستون در ساختمان گردد.

انواع روش های کاشت میلگرد در تهران

آشنایی با خدمات کاشت میلگرد در ابزارکده

کاشت میلگرد در تهران یکی از روش‌های اقتصادی در افزایش مقاومت یک سازه محسوب می‌شود که در قسمت‌های مختلف سازه مانند دیوارها، تیرها، ستون‌ها، فونداسیون و… قابل اجرا است.
برای انجام این کار نیز می‌توان از مواد و مصالح مختلفی استفاده کرد.

یکی از این روش‌ها، کاشتن میلگرد با استفاده از سیمان است که در مواردی کاربرد دارد که ساختمان به دلیل عدم اجرای ریشه‌های ستون و یا دیوارهای برشی نیاز به بازسازی دارد.

نحوه انجام این روش به این صورت است که ابتدا سوراخی با قطر 5 میلیمتر بزرگتر از قطر میلگرد و با طول مهاری آن در محل ایجاد می‌شود.

پس از آن با استفاده از ملات روانی که دارای مواد منبسط شونده است و می‌تواند همه خلل‌ها و سوراخ‌ها را بپوشاند، دو سوم از سوراخ پر می‌شود. سپس آرماتور یا بولت با استفاد از جک هیدرولیکی به داخل سوراخ وارد می‌شوند و مواد داخل سوراخ نیز مقاومت مورد نیاز را به دست می آورند.

روش دیگری که برای کاشتن میلگرد در بتن، ستون و یا فوندانسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کار بردن چسب یا رزین های اپوکسی است. این محصول دارای قابلیت چسبندگی و مقاومت بالایی است و با استفاده از آن عملیات سوراخکاری آسان تر و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. چرا که وجود چسب اپوکسی باعث می‌شود تا طول مهاری و طول سوراخ کوچکتر شود.

چسب کاشت میلگرد با استفاده از یک ابزار تزریق مناسب، سوراخ ایجاد شده را پر می‌کند. مواد تشکیل دهنده چسب شامل مواد پلی استر، آلی اپوکسی، وینیل استر و مواد آلی و غیر آلی می‌شود که در حین تزریق به صورت خودکار با یکدیگر ترکیب می‌شوند. پس از پر شدن سوراخ‌ها از چسب، میلگردها با استفاده از یک حرکت پیچشی در سوراخ قرار می‌گیرند.

کاشتن میلگرد به صورت مکانیکی روش دیگری است که در آن میلگرد با استفاده از مهار مکانیکی در سوراخ جای می‌گیرد. در این روش نیز قطر سوراخ بایستی حدود دو میلیمتر بزرگتر از قطر میلگرد باشد.

در یک قسمت از میلگرد پره‌هایی وجود دارد که با چرخاندن پیچی که در بالای میلگرد وجود دارد، این پره ها باز می‌شوند. میلگرد به اندازه ای در سوراخ محکم می‌شود تا پره‌های آن به دیوار بچسبند.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

 

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا