همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

چسب کاشت میلگرد آبادگران و تمام آنچه که باید در مورد آن بدانید

چسب کاشت میلگرد آبادگران در ابزارکده

یکی از انواع چسب‌های دو جزئی که به منظور کاشت میلگرد و بولت در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد و عملکرد بسیار مناسبی در کارهای سنگین مهندسی دارد، چسب کاشت میلگرد آبادگران است.

این چسب از نوع اپوکسی بوده و به دلیل استفاده از نوع مخصوصی از رزین و هاردنر در ساختار آن، دارای زمان کارپذیری مناسبی است.

شرکت صنایع شیمیایی آبادگران، یکی از برندهای تولید کننده مواد مربوط به ساخت و ساز ایرانی است که فعالیت خود را در سال 1362 آغاز کرده و تولید کننده محصولات با کیفیت با قیمت مناسب است.
چسب کاشت میلگرد یکی از محصولات تولیدی این شرکت است که پیمانکاران و مهندسان می توانند آن را با قیمت مناسب از نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور تهیه کنند.

شرکت آبادگران توانسته انواع چسب کاشت میلگرد تولیدی خود را با تاییدیه‌های مربوط ب این محصول، تولید و در بازار عرضه کند. واحد برتر صنعتی، واحد منتخب کیفیت و واحد نمونه اداره کل استاندارد استان تهران، برخی از موفقیت‌های به دست آمده توسط شرکت چسب کاشت میلگرد آبادگران است.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید

ویژگی‌های چسب کاشت میلگرد آبادگران

چسب کاشت میلگرد آبادگران در ابزارکده

انواع چسب کاشت میلگرد ساخت شرکت آبادگران با نام ABABOND RA-500 شناخته می‌شود و در انواع پروژه‌های سبک و سنگین ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع چسب، وجود سفت کننده‌های مخصوص و رزین ویژه در ساختار آن است که باعث می‌شود تا در شرایط دمایی زیاد نیز بتواند عملکرد و کارایی مناسبی داشته باشد.​​

​​​​​​چسب‌های کاشت میلگرد آبادگران می‌توانند میزان بار زیادی را تحمل نمایند و از نظر چسبندگی مقاومت بالایی دارند.
مواد شیمیایی به کار رفته در ساختار این چسب‌ها به گونه‌ای است که خیلی راحت و آسان با یکدیگر ترکیب می‌شوند و نسبت به سایر چسب‌های موجود در بازار مقاومت مکانیکی بهتری دارند. بنابراین این ویژگی باعث کاربرد فراوان این نوع چسب‌ها می‌گردد.

چسب کاشت میلگرد آبادگران به عنوان یک انکر شیمیایی، می‌تواند باعث بالا رفتن ظرفیت تحمل بار یک سازه بتنی شود.
در واقع با کاشت میلگرد به وسیله انواع چسب کاشت میلگرد در بتن، می‌توان تحمل بار سازه را افزایش داد.

یکی از ویژگی‌های مهم انواع چسب کاشت میلگرد با برند آبادگران، قیمت مناسب آن است.
چرا که این محصول تولید داخلی بوده و نسبت به نمونه‌های خارجی قیمت پایین تری دارد. این نوع چسب کیفیت بسیار مناسبی نسبت به چسب های خارجی دارد و به دلیل عدم تاثیر نرخ ارز در آن و وارداتی نبودن، قیمت تمام شده کمتری دارد.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

 

زمان کارپذیری چسب کاشت میلگرد ساخت شرکت آبادگران مناسب بوده و این چسب می‌تواند میلگرد را در بتن‌های سبک نیز نگه دارد.
علاوه بر این چسب قادر است تا از میلگرد، رول بولت، راد و… در مقابل خوردگی و زنگ زدگی محافظت نماید. همچنین این چسب برای استفاده در همه فصل های سال مناسب است.

نحوه کار با چسب بسیار آسان است و با استفاده از چسب کاشت میلگرد آبادگران می‌توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد. در ساخت این چسب از مواد حلال و آلی فرار استفاده نمی‌شود و با سخت شدن چسب، هیچ تغییری در حجم آن به وجود نمی‌آید و فشاری نیز بر روی بتن وارد نمی‌کند.

نحوه کاربرد انواع چسب کاشت میلگرد آبادگران

برای استفاده از چسب‌های کاشت میلگرد آبادگران بایستی دستورالعمل کاربرد آن را با دقت اجرا کرد تا کارایی و بازدهی چسب به بالاترین حد خود برسد.
قبل از استفاده از این چسب بایستی ابتدا حفره ای متناسب با میلگرد ایجاد کرد و درون سوراخ را با استفاده از لوازم موجود کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی کرد.

نحوه کاربرد انواع چسب کاشت میلگرد آبادگران در ابزارکدهدر واقع وجود هرگونه آلودگی مانند گرد و غبار، آب، روغن و… می‌تواند عملکرد چسب را تحت تاثیر قرار دهد.
حفره‌ها بایستی هنگام استفاده از چسب کاملا خشک و خالی باشند.
چسب کاشت میلگرد آبادگران به صورت بسته‌های دوقلو عرضه می‌شوند.
بنابراین قبل از استفاده، بایستی درپوش آن را برداشته و میکسر ایستا را به جای درپوش گذاشت.
سپس چسب را درون گان یا تفنگ مخصوص تزریق چسب قرار داده و عملیات تزریق را انجام داد.

سوراخ مورد نظر را حدود دو سوم طولش با چسب آبادگران پر کرده و پس از آن میلگردها درون حفره نصب می‌شوند.
در این مرحله بایستی از تماس مناسب میلگرد با چسب اطمینان حاصل کرد.
میلگردها نبایستی تا زمان گیرش اولیه چسب درون حفره جابجا شوند.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا