همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

ترمیم کننده بتن چیست؟

ترمیم کننده بتن در ابزارکده

ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار) را می‌توان در مواردی که بتن بعد از گذشت زمان دچار خوردگی و آسیب شده است، استفاده کرد.
علاوه بر این زمانی که به دلیل استفاده نادرست در مرحله اجرایی، بتن ریزی به درستی انجام نمی‌شود، با استفاده از این ماده می‌توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد.

ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار) برای انواع سطوح و با پایه‌های مختلف قابل استفاده بوده و همچنین از چسبندگی مناسبی برخوردار است، به طوری که به راحتی به انواع سطوح و زیرکارها می‌چسبد و بافت نرم و شکل پذیری را ایجاد می‌کند.

از مزیت‌های استفاده از ترمیم کننده بتن می‌توان به مقاومت بالای این ماده در مقابل حرارت‌های بالا، یخبندان و عوامل خورنده، عدم ترک خوردگی و جمع شدگی به دلیل مقاومت کششی مناسب، چسبندگی بالا با مواد افزودنی مناسب و حالت خمیری یکدست به دلیل مخلوط شدن با آب، اشاره کرد.

عوامل موثر بر قیمت ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار)

ترمیم کننده بتن در ابزارکده

همه سازه‌های بتنی در طول زمان و به منظور حفظ مقاومت و دوام خود نیاز به تعمیر و ترمیم دارند.

در فرایند ترمیم این سازه‌ها بایستی دقت داشت تا تعمیرات به صورت اصولی و کارشناسانه انجام شود. چرا که ترمیم نامناسب، غیرکارشناسی و در ظاهر ارزان قیمت می‌تواند باعث بروز آسیب‌های جدی در سازه شود.

بنابراین کم بودن قیمت ترمیم کننده بتن، نشان دهنده بالا یا پایین بودن کیفیت آن نیست و بایستی تمامی عوامل مورد بررسی قرار گیرد.

امروزه روش‌های مختلفی به منظور تعمیر و ترمیم بتن وجود دارد که انتخاب هر روش می‌تواند بر قیمت ترمیم کننده بتن تاثیر گذار باشد.
علاوه بر این عوامل دیگری چون میزان و شدت آسیب دیدگی سطح و ابعاد ناحیه آسیب دیده، سازه ای یا غیر سازه‌ای بودن بتن، شرایط زمانی و آب و هوایی در اجرا و… می‌توانند در قیمت ترمیم بتن تاثیر داشته باشند.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

همچنین یکی دیگر از عواملی که بر قیمت ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار) موثر است، استفاده از یک تیم متخصص در اجرا است.
تیم اجرایی بایستی ارزیابی درستی از حجم و محل آسیب دیده و علت آسیب داشته باشند. همچنین روش درست و مواد و متریال مناسبی را نیز به منظور ترمیم انتخاب نمایند. تعمیر و ترمیم نیز بایستی متناسب با دستورالعمل های اجرایی انجام شود و در پایان میزان کیفیت کار، بررسی و کنترل شود.

 

یکی از ویژگی‌های این نوع ملات قابلیت اجرای آسان بوده که به راحتی می‌توان سوراخ‌ها و ترک خوردگی را به وسیله آن پر کرد.

ملات با پایه نیمه پلیمری نوع دیگری از ترمیم کننده های بتن است که دارای پلیمرهای نیمه فعال و فعال می‌باشد. این نوع ترمیم کننده بتن دارای رزین‌های پلیمری بوده که باعث ایجاد چسبندگی بالایی در سطوح می‌شود.

علاوه بر ترمیم و مرمت بخش‌های آسیب دیده، این نوع ملات با پایه نیمه پلیمری خاصیت آب‌بندی نیز دارد.
بنابراین این نوع پودر ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار) به عنوان بهترین ملات در بازسازی و آب‌بندی نقاط آسیب دیده شناخته می‌شود. 

انواع ملات ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار)

عوامل موثر بر قیمت ترمیم کننده بتن در ابزارکده

ترمیم کننده بتن با پایه سیمانی یکی از انواع ملات‌ها برای تعمیر و ترمیم سازه‌های بتنی است که در ساختار آن پلیمرهایی مانند چسب بتن وجود دارد و باعث چسبندگی و شکل پذیری مناسب ملات می‌شود. همچنین این نوع ترمیم کننده می‌تواند به خوبی به انواع مصالح ساختمانی بچسبد و علاوه بر ترمیم سطح، به آن خاصیت نفوذ ناپذیری می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا عوامل خورنده نتوانند به داخل سطح وارد شوند.

ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار) با پایه پلیمری یکی دیگر از انواع ملات‌ها است که دارای پلیمرهای فعال شونده‌ای بوده و خاصیت چسبندگی فوق‌العاده‌ای به سطح زیرکار خود دارد. همچنین مقاومت فشاری مناسبی را ایجاد می‌کند و در برابر عواملی مانند سایش، ترک، خراش و… مقاوم می‌باشد.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

ملات با پایه اپوکسی ترمیم کننده دیگری است که با رزین‌های اپوکسی خاصیت چسبندگی بالایی داشته و بسیار مقاوم می‌باشد.
این محصول می‌تواند از سطوح در مقابل ضربه‌های فیزیکی که باعث ایجاد ناهمواری در آنها می‌شود و یا خوردگی به وسیله مواد شیمیایی مختلف محافظت نماید.

بنابراین با ایجاد چسبندگی مناسب در سطح زیر کار، از ایجاد آسیب در آن بر اثر ضربه، سایش و… جلوگیری می‌کند.

ترمیم کننده بتن- (تعمیر کننده بتن ترکدار) با پایه چسب لاتکس نوع دیگری از ملات است که دارای رزین‌های مختلفی بوده و با مواد افزودنی مخصوصی که در ساختار خود دارد، دارای خاصیت چسبندگی بسیار بالایی است و به راحتی در هر نوع سطحی قابل استفاده می باشد. این نوع ترمیم کننده با آب مخلوط می‌شود و با داشتن حالت خمیری به راحتی به کار برده می‌شود و نیاز به افزودن مواد کمکی در آن وجود ندارد.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای خواندن مقاله تخریب بتن با هیلتی و تخریب دیوار با هیلتی، کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا