همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

چسب هیلتی چیست؟

چسب هیلتی در ابزارکده

یکی از انواع چسب‌های شیمیایی که به منظور کاشت میلگرد، بولت و… مورد استفاده قرار می گیرد، چسب هیلتی است. در واقع این چسب‌ها یا انکرهای شیمیایی به دلیل ترکیبات خاصی که در ساخت آنها استفاده می‌شود و خواص شیمیایی ویژه، توسط شرکت معروفی به نام هیلتی تولید و عرضه می گردد و در کارهای مربوط به ساخت و ساز نیز کاربرد فراوانی دارد.

چسب‌های شرکت هیلتی به دلیل کیفیت مناسبی که دارند، در انواع پروژه‌های ساختمانی و به منظور مقاوم سازی و کاشت میلگرد به کار برده می‌شوند. هیلتی یکی از معتبرترین برندها در زمینه ساخت انکرهای شیمیایی یا چسب ها و انکرهای مکانیکی است که شرکت آن در لیختن اشتاین قرار دارد و دارای نمایندگی‌های مجاز در شهرهای ایران است.

چسب هیلتی از دو جز تشکیل می‌شود که جز اول بر پایه رزین اپوکسی، وینیل استر و پلی استر ساخته شده و جز دوم بر پایه پلی آمین بوده و به عنوان سخت کننده، در ساختار چسب به کار برده می‌شود. برای خرید چسب با برند هیلتی از نمایندگی‌های مجاز آن، بایستی به ضمانت اصالت کالا توجه نمود.

قیمت و خرید چسب هیلتی در تهران

چسب هیلتی در ابزارکده

قیمت کاشت میلگرد با استفاده از چسب‌های هیلتی، بایستی با بررسی‌های دقیق و توسط تیم متخصص تعیین گردد. چرا که انجام این کار نیازمند تجهیزات تخصصی شامل ابزارهای سوراخکاری، چسب با کیفیت و گان تزریق این چسب است.

قیمت و خرید چسب هیلتی در تهران و سایر شهرها با توجه به نرخ ارز تعیین می‌گردد. چرا که این نوع چسب‌ها وارداتی بوده، بنابراین قیمت ارز می‌تواند در قیمت این نوع چسب‌ها تاثیرگذار باشد.

علاوه بر این، نوع چسب‌های هیلتی نیز می‌تواند در قیمت آنها موثر واقع شود. به این صورت که نوع رایج این چسب‌ها با نام RE100 دارای قیمت ارزانی بوده و چسب‌های HY200 گران قیمت ترین نوع چسب‌های برند هیلتی هستند.

در ساخت این نوع چسب‌ها کلیه استانداردها و قوانین بین المللی رعایت شده و قیمت این محصول نسبت به کیفیت آن و حجم چسب موجود در بسته بندی، بسیار مناسب است. 

همچنین در بسته بندی چسب‌های برند هیلتی نرم افزاری جهت آموزش طراحی و کاشت میلگرد با استفاده از این چسب‌ها وجود دارد که باعث می‌شود تا کار با این چسب‌ها به صورت دقیق تری انجام شود.

یکی از مواردی که در خرید چسب‌های هیلتی بایستی به آن توجه داشت و می‌تواند بر قیمت چسب هیلتی تاثیرگذار باشد، نوع بسته‌بندی این چسب‌ها است. 

این نوع انکرهای شیمیایی از نظر بسته‌بندی دارای دو نوع است که نوع اول بسته‌بندی تزریق به روش گان و تفنگ بوده و نوع دوم بسته‌بندی به صورت حجمی و کیلوگرمی است.

 

گان یا تفنگ تزریق چسب هیلتی چیست؟

گان یا تفنگ تزریق چسب هیلتی در ابزارکده

یکی از محصولات مهمی که شرکت هیلتی به منظور استفاده از چسب‌های خود تولید کرده است، تفنگ یا گان تزریق چسب است که با نام اختصاری Hdm500 شناخته می‌شود. تفنگ‌های تزریق چسب هیلتی دارای ساختاری با کیفیت هستند و برای پروژه‌های مختلف سنگین و بزرگ مناسب است.

این دستگاه به منظور استفاده طولانی مدت و مکان‌هایی که دارای شرایط دمایی پایینی هستند نیز مناسب است. مقاومت بالایی نیز در شرایط کاری سخت دارد و برای تزریق چسب‌های دو جزئی هیلتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

با این دستگاه می‌توان ملات چسب‌های هیلتی را نیز به منظور کاشت میلگرد در بتن و سایر مصالح تزریق کرد. تفنگ چسب برند هیلتی، هنگام تزریق فشار متعادلی را به چسب وارد می‌کند و همچنین میزان ریزش چسب از دستگاه هنگام انجام کار بسیار کم است.

 با این دستگاه می‌توان عملیات تزریق را به راحتی و با راندمان بالایی انجام داد.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

هنگام خرید تفنگ چسب هیلتی بایستی به این نکته توجه نمود که این محصول تنها برای چسب‌های برند هیلتی مناسب است و چسب‌های برندهای دیگر از نظر سایز برای این دستگاه متناسب نیستند.

 دستگاه از دو قسمت تفنگ تزریق و کاست تشکیل می‌شود. تفنگ برای تمامی چسب‌های هیلتی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما کاست بایستی متناسب با نوع چسب انتخاب شود.

تفنگ تزریق چسب دارای کاربری آسانی بوده و به همین دلیل در موارد مختلفی چون تزریق چسب در بولت‌ها، بیس پلیت‌ها، گاردریل‌ها و… و همچنین در سازه‌های ساختمانی مانند مخزن‌ها، پل‌ها و… به منظور مقاوم سازی آنها و کاشت میلگرد در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا