همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

خرید و قیمت چسب کاشت میلگرد ممو هات

روش استفاده از چسب کاشت میلگرد ممو هات در ابزارکده

یکی از انواع چسب‌هایی که در صنایع ساخت و ساز و به منظور کاشت میلگرد، بولت و… مورد استفاده قرار می‌گیرد، چسب کاشت میلگرد ممو هات است. این محصول یکی از انواع چسب‌ها با قیمت پایین است که در سال 1382 در بازار ایران وارد شد و کاربرد بالایی در پروژه های ساختمانی دارد.

شرکت ممو هات در کشور ترکیه قرار دارد و کار ساخت و تولید این چسب‌ها در این کشور انجام می‌شود. اما محصولات اولیه برای ساخت این محصول از آلمان وارد می‌شود و به همین دلیل در بسته بندی این چسب‌ها، عبارت made in Germany و پرچم کشور آلمان حک شده است.

قیمت چسب کاشت میلگرد ممو هات در مقایسه با کیفیت بالای آن، بسیار مناسب است. عملکرد مناسب این چسب‌ها باعث شده تا در صنعت ساختمان سازی طرفداران بسیاری داشته باشد. برند چسب ممو علاوه بر کد HOT، دارای کد دیگری با نام CHEM نیز است که تفاوت آنها در شکل ظاهری است. چسب‌های ممو چم دارای پرچم آلمان و عبارت made in Germany بر روی بسته بندی خود نیستند.

چسب کاشت میلگرد ممو هات در تهران و سایر شهرهای کشور دارای نمایندگی‌های معتبر و مجاز است.
اما در خرید این محصول بایستی به نکات فراوانی توجه نمود. چرا که امروزه به دلیل واردات چسب‌های بی کیفیت و با نام تجاری ممو و عرضه آنها در بازارف تشخیص محصول اصلی از تقلبی کار سختی به نظر می‌رسد. بنابراین هنگام خرید چسب ممو هات به صورت حضوری یا اینترنتی بایستی از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد.

بررسی مشخصات چسب کاشت میلگرد ممو هات

خرید و قیمت چسب کاشت میلگرد ممو هات در ابزارکده

چسب‌های تولید شده توسط برند ممو هات، به صورت دو جزئی ساخته می‌شوند. جز اول این نوع چسب‌های شیمیایی بر پایه رزین اپوکسی، پلی استر و وینیل استر بوده و جز دوم نیز بر پایه پلی آمین است و به عنوان ماده سخت کننده در ساختار چسب به کار برده می‌شود.

این نوع چسب‌ها برای کاشت میلگرد یا بولت راد در بتن مناسب است. علاوه بر این از آن می‌توان برای پر کردن شکاف‌ها یا حفره‌های موجود در سقف، دیوار و یا کف نیز استفاده کرد. حجم چسب موجود در بسته بندی این محصول 345 میلی لیتر است.

استفاده از چسب ممو هات در پروژه‌های ساختمانی باعث می‌شود تا از قرارگیری سازه در مقابل هر نوع حلال چسب اطمینان داشت. چرا که این چسب‌ها می‌توانند در شرایط محیطی اسیدی، مقاومت خود را حفظ کنند. 

علاوه بر این چسب کاشت میلگرد با برند ممو هات دارای خاصیت اشتعال کمی است و این ویژگی باعث می‌شود تا از لحاظ ایمنی نیز کار را با اطمینان پیش برد.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

با استفاده از چسب کاشت میلگرد ممو هات می‌توان علاوه بر مقاوم سازی ساختمان، در وقت و هزینه ناشی از تخریب ساختمان نیز صرفه جویی می‌شود.

 این نوع چسب‌ها بایستی در دمای بین 5 تا 25 درجه سانتیگراد نگهداری شوند و از تابش مستقیم نور خورشید به آنها جلوگیری شود. 

چسب ممو هات می‌تواند در شرایط محیطی مختلف مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین در همه محیط‌های مرطوب یا گرم و خشک می‌توان به راحتی چسب را به کار برد.

 

 

روش استفاده از چسب کاشت میلگرد ممو هات

روش استفاده از چسب کاشت میلگرد ممو هات در ابزارکده

کاربری چسب‌های کاشت میلگرد ممو هات بسیار آسان است و می‌توان به راحتی از آن برای چسباندن میلگرد به بتن استفاده کرد. برای این کار بایستی ابتدا حفره ای متناسب با قطر میلگرد در بتن ایجاد کرد. قبل از کاشت میلگرد حفره باید به درستی پاکسازی شود. به گونه ای که از هر گونه آلودگی، آب، گرد و خاک و… عاری باشد.

عدم پاکسازی درست حفره و وجود آب یا روغن در سوراخ می‌تواند در عملکرد چسب تاثیر منفی داشته باشد. همچنین ابعاد حفره نیز بایستی به طور صحیحی اندازه گیری شود تا میلگرد کاملا در حفره نصب شود. تزریق چسب ممو هات در حفره می‌تواند به دو صورت کارتریجی و یا سوسیسی انجام شود.

علاوه بر سطوح بتنی از این چسب می‌توان برای ایجاد خاصیت چسبندگی در سطوح فلزی و چوبی نیز استفاده کرد. چسب ممو هات دارای 18 ماه فرصت برای استفاده و در واقع تاریخ انقضا است. به دلیل قیمت مناسب و پایین چسب کاشت میلگرد ممو هات نسبت به سایر چسب‌های موجود در بازار، بنابراین خرید این نوع چسب می‌تواند یک گزینه مناسب و به صرفه باشد.

سخن پایانی

از این پس نیازی به خرید دستگاه هیلتی گران‌قیمت نخواهید داشت، زیرا میتوانید به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب، دستگاه هیلتی مورد نیاز خود را اجاره کنید. سایت ابزارکده، مقصدی جهت اجاره هیلتی برای شماست.

با ابزارکده، هزینه های نگهداری، تعمیر و خرید دستگاه هیلتی را فراموش کنید. اجاره کنید، در پروژه‌های خود استفاده کنید. در سایت ابزارکده، تنوع زیادی از دستگاه‌های هیلتی برای اجاره وجود دارد.

با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده است که شما را در اجاره دستگاه هیلتی یاری دهد تا شما بهترین خدمات را در سریعترین زمان و با بهترین قیمت دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا