همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

چسب های درزگیر پلی یورتان چیست؟

چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان در ابزارکده

یکی از محصولاتی که به منظور درزگیری و آب‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان درزگیر الاستیک و بر پایه پلی‌یورتان تولید می‌شوند، چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان هستند. این درزگیرها به صورت تک جزئی طراحی و تولید می‌شوند. قدرت چسبندگی این نوع درزگیر بسیار بالا بوده و خاصیت الاستیسیته مناسبی دارند.

درزگیر پلی‌یورتان در دمای معمولی و همچنین در رطوبت هوا خشک می‌شود و بر روی سطوح مختلف قابل استفاده است. علاوه بر این این چسب در برابر عوامل مختلفی چون ضربه و لرزش مقاومت بالایی دارد. درزگیرهای پلی‌یورتان به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می‌شوند و در برابر حرارت، رطوبت و آب دوام مناسبی دارند.

چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان به عنوان یک آب‌بند و یا درزبند به خوبی عمل می‌کنند و با طول عمر بالایی که دارند، در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی دارند. همچنین میزان و زمان چسبندگی مناسبی دارند. به گونه‌ای که خیلی زود خشک نمی‌شوند و خیلی دیر نیز عمل نمی‌کنند و کار کردن با ان بسیار آسان است.

درزگیرهای پلی‌یورتان قابلیت ابزار پذیری داشته و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند می‌توان به راحتی آن را سنباده زد. علاوه بر این خاصیت رنگ پذیری را نیز دارا است و می‌توان آنها را رنگ کرد.

چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان و کاربردهای آن

چسب های درزگیر پلی یورتان چیست در ابزارکده

چسب‌های پلی‌یورتان کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند. چرا که می‌توان در آنها را به شکل‌های گوناگون مورد استفاده قرار داد. فروش درزگیر پلی‌یورتان می‌تواند به صورت کارتریجی و یا چسب سوسیسی یا کالباسی انجام شود. علاوه بر این چسب‌ها به صورت جامد و غیر قابل انعطاف و یا به شکل لاستیکی و منعطف قابل استفاده هستند.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

این نوع چسب‌ها برای انواع فعالیت‌ها در صنعت ساخت و ساز و یا بازسازی و ترمیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در سطوح مختلف عمودی و افقی کاربرد دارند. چرا که در سطوح مختلف بدون ریزش یا شره کردن قرار می‌گیرند و باعث درزبندی و آب‌بندی سطح مورد نظر می‌شوند.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

این چسب‌ها در انواع مواد طبیعی و یا مواد متخلخل و غیر متخلخل به کار برده می‌شوند. در بازسازی، ترمیم، تعمیر و به طور کلی ایجاد چسبندگی میان موادی مانند چوب، انواع فلزات، کاشی، شیشه، چرم، پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها، بتن، آجر، کامپوزیت‌ها و… چسب‌های پلی‌یورتان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مبحث چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان و کاربردهای آن بایستی به این نکته اشاره کرد که این نوع چسب‌ها برای موادی مانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن، تفلون و مواد سیلیکونی مناسب نیستند. بنابراین باید برای ایجاد چسبندگی میان این مواد از چسب های دیگری استفاده کرد.  

یکی از مهمترین کاربردهای چسب‌های پلی‌یورتان، در صنعت خودروسازی است. از این چسب‌ها در این صنعت برای چسباندن شیشه خودرو استفاده می‌شود. بنابراین بسیاری از کارخانه‌های خودروسازی، این چسب‌ها را به کار می‌برند. چرا که علاوه بر آب‌بند بودن، انعطاف‌پذیری مناسبی دارند و مقاومت بالایی در برابر حل شدن در مواد شیمیایی، اسیدی یا قلیایی دارند.

به دلیل خاصیت ضد اشعه‌های خورشید مانند اشعه UV که این نوع چسب‌ها دارند، می‌توان از آنها در فضاهای بیرونی و در نمای ساختمان‌ها به عنوان درزگیر، استفاده کرد. همچنین به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که این چسب‌ها دارند، در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مانند گرمای زیاد، یخبندان، رطوبت، بارندگی و… مقاوم هستند و می‌توان آنها را فضاهای بیرونی به کار برد.

انعطاف پذیری مناسب چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان باعث شده تا آنها در شرایطی که ارتعاش یا لرزش وجود دارد، عملکرد خوبی داشته باشند. بنابراین می‌توان از این نوع چسب‌ها، برای ترمیم یا چسباندن مواد مختلف در ماشین، هواپیما، قطار، اتوبوس و… استفاده کرد.

این چسب‌ها می‌توانند در مواد بتنی و سیمانی مانند بتونه و درزگیر عمل کنند و در پیاده‌روها، سازه‌های مختلف، آسفالت خیابان‌ها، نماهای مختلف، بالکن‌ها و… استفاده شوند. علاوه بر این در درزهای انبساطی و انواع درزهایی که با آب و رطوبت در تماس هستند مانند درزهای موجود در مخازن آب، سدها و… می‌توان چسب پلی‌یورتان را به عنوان آب‌بند به کار برد.

روش استفاده از چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان

چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان در ابزارکده

قبل از استفاده از درزگیرهای پلی‌یورتان، بایستی سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاک کرد. همچنین در صورت ناهموار بودن سطح، بایستی آن را به وسیله ابزار مخصوص، هموار نمود. همچنین در موارد خاصی که سطح از بتن قدیمی یا مواد دیگر ساخته شده، بایستی از پرایمر استفاده کرد. در صورت کاربرد پرایمر، بایستی تا خشک شدن کامل پرایمر به آن زمان داد.

برای تزریق چسب‌های درزگیر پلی‌یورتان، بایستی میزان و حجم درز را محاسبه و بررسی نمود و متناسب با وزن چسب آن را در درز مورد نظر استفاده کرد. به منظور کاربرد چسب پلی‌یورتان بایستی آن را در ابزار تزریق یا گان مناسب قرار داد. پس از تزریق، برای صیقلی شدن سطح، می‌توان از کاردک یا ماله استفاده نمود.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا