همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

خرید و قیمت چسب درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی ساختمانی

خرید و قیمت چسب درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی ساختمانی در ابزارکده

درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی از انواع چسب‌هایی هستند که به منظور درزگیری، هوا بندی و آب‌بندی نما، در و پنجره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چسب‌ها به صورت تک جزئی ساخته می‌شوند و دارای مدول الاستیسیته کمی هستند. علاوه بر نما می‌توان از این چسب برای اتصال شیشه به آلومینیوم نیز استفاده کرد.

درزگیرهای سیلیکونی از دسته چسب‌هایی هستند که در مقابل هوا و رطوبت هوا واکنش نشان می دهند و خشک می‌شوند. در واقع این نوع چسب‌ها برای انواع نماهای شیشه‌ای و به منظور آب‌بندی و هوا بندی نمای کرتین وال و اسپایدر به کار برده می‌شوند.

استفاده صحیح از این درزگیرها در نماهای کرتین وال باعث می‌شود تا سنگینی وزن شیشه‌ها بر روی خود ساختمان وارد نشود و فقط بر روی نمای خارجی باشد. علاوه بر نماهای شیشه‌ای، می‌توان از این درزگیرها برای سطوح آلومینیومی، سنگی، فلزی و سمت بورد نیز استفاده کرد.

درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی ابزارکده که یکی از برندهای تولید کننده چسب‌های درزگیر است، در انواع رنگ‌های مشکی، سفید و شفاف تولید می‌شوند. در واقع این شرکت چسب های سیلیکونی خود را بنا به درخواست مشتری در رنگ‌های مختلف می‌سازد و متناسب با نیاز مشتری چسب مورد نظر تولید می‌گردد. علاوه بر این چسب‌های سیلیکونی پس از استفاده به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی‌دهند.

مزایای استفاده از درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی ابزارکده

خرید و قیمت چسب درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی ساختمانی در ابزارکده

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

درزگیر سیلیکونی سوسیسی یکی از مناسب‌ترین چسب‌ها برای نما است. چرا در مقابل اشعه‌های نور خورشید و به خصوص اشعه UV مقاومت بالایی دارد و دچار آسیب نمی‌شود. بنابراین برای نماهایی که در معرض اشعه‌های خورشید به صورت مستقیم قرار دارند، مناسب است.

علاوه بر این چسب سیلیکونی سوسیسی ابزارکده در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارندگی، برف و… مقاوم است. همچنین با تغییرات دمایی و گرم و سرد شدن هوا، درزگیر دچار تغییر شکل نمی‌شود. بنابراین این چسب‌ها، برای استفاده در محیط‌های خارجی و انواع نماها مناسب است.

درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی خاصیت کشسانی بالایی دارند و در مقابل تکان‌ها و ضربه‌های ناگهانی مستحکم هستند. بنابراین در صورت نیاز به جابجایی و تغییر مکان برخی از سازه‌ها، می توان به راحتی و بدون نگرانی بایت آسیب به سازه، آن را جابجا کرد. این قابلیت که با عنوان Movement capacity شناخته می‌شود، در این چسب‌ها در حدود 50 درصد است.

این گونه درزگیرها به صورت آنتی باکتریال طراحی و تولید می‌گردد و در هنگام استفاده ضد قارچ و کپک است. سیستم خشک شدن درزگیر نجم گروپ، به صورت خنثی یا نوترال است. این نوع سیستم خشک شدن در این درزگیرها باعث می‌شود تا در زمان خشک شدن چسب از خود گاز اسیدی، بخار یا حلالی ساطع نکند.

ویژگی دیگری که در خرید درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی ابزارکده بایستی به آن توجه داشت، بدون حلال بودن این نوع چسب‌ها است. چسب‌های سوسیسی کاملا بدون حلال هستند و این خاصیت باعث عدم خورندگی آنها می‌شود. این نوع درزگیرها بر روی سطوح مختلف و حساس، خوردگی خاصی ایجاد نمی‌کنند و باعث ایجاد لکه در آنها نمی‌شوند. 

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

ابزار پذیری مناسب از دیگر مزیت‌های استفاده از این نوع درزگیر سیلیکونی بوده که باعث می‌شود چسب در هنگام استفاده به آسانی ابزار بخورد و بر روی انواع سطوح شیشه‌ای، فلزی و… مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این چسب‌های سوسیسی سیلیکونی، قابلیت چسبندگی بالایی دارند و به راحتی باعث چسبیدن انواع مواد به یکدیگر مانند شیشه به شیشه و یا شیشه به آلومینیوم و همچنین آب‌بندی نماهای شیشه‌ای می‌شوند

 

انعطاف‌پذیری عالی مزیت دیگری است که در قیمت درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی تاثیر گذار بوده و بایستی در خرید این محصول مورد توجه قرار گیرد. همچنین این چسب‌ها نسبت به سایر چسب‌های سیلیکونی معمولی یا اسیدی، بدون بو هستند.

نحوه استفاده از درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی نجم گروپ

درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی در ابزارکده

قبل از استفاده از این محصول بایستی دقت داشت که سطح مورد نظر کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی مانند گرد و غبار، چربی و… باشد. در کاربرد این نوع چسب بایستی به دستور العمل آن دقت کرد تا چسب نهایت خاصیت چسبندگی را داشته باشد.

برای استفاده از این درزگیرها نیازی به ترکیب یا مخلوط کردن چسب با مواد دیگر وجود ندارد و در واقع چسب آماده مصرف است. برای کاربری بهتر درزگیر سیلیکونی، می‌توان اطراف سطح یا درز مورد نظر با نوار چسب کاغذی پوشانده شود تا اطراف ناحیه کثیف نشود.

درزگیرهای سیلیکونی سوسیسی را می‌توان با انواع ابزارآلات پلاستیکی یا چوبی و یا در برخی مواقع می‌توان با انگشتان دست در ناحیه مورد نظر استفاده کرد. همچنین میتوان گان مخصوص چسب سوسیسی را نیز به کار برد. برای انجام این کار بایستی ابتدا درز را کاملا از چسب پر کرد، به طوری که اطراف آن و دیواره ها به خوبی چسبیده شوند. این کار بایستی به گونه ای انجام شود که شکل مناسبی را ایجاد کند و باعث آسیب به نما نشود.

به طور کلی استفاده از چسب درزگیر سیلیکونی سوسیسی ابزارکده، به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون خاصی که دارد باعث می‌شود تا عملیات آب بندی، درزگیری و هوا بندی در نماهای مختلف به خوبی انجام شود و به همین دلیل این چسب با عنوان چسب مخصوص نما شناخته می‌شود.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا