همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

راهنمای خرید چکش تخریب

راهنمای چکش تخریب در ابزارکده

فرآیند تخریب بخش جدانشدنی برای اجرای پروژه‌های ساختمانی و تغییر محیط است. چکش تخریب دستگاهی است که این کار را با دقت و سرعت بالایی انجام می‌دهد. برای خرید چکش تخریب باید فاکتورهای مهم از جمله، قدرت، سایز، نوع ابزار، نوع مته، سرعت، وزن و … در نظر گرفته شود.

چکش تخریب چیست؟

چکش تخریب دستگاهی است که قدرت بالا در تخریب دارد و با دقت بالایی طراحی شده است. این دستگاه به واسطه مکانیزم خود می‌تواند عملیات تخریب را به خوبی اجرا نماید. از چکش تخریب برای راه‌سازی، لوله کشی، تغییر دکوراسیون … استفاده می‌شود.

اگر بخواهیم به زبان ساده چکش تخریب را معرفی کنیم: دستگاهی است که دارای موتور مخصوصی است که حرکات رفت و برگشت در یک نقطه خاص دارد. این حرکات به قدری سریع و در مدت زمان کم صورت می‌گیرد که احتمالاً با چشم قابل رویت نخواهد بود.

قدرت و سایز چکش تخریب

توان و قدرت موتور چکش‌های تخریب ارتباط مستقیمی با وزن آنها دارد، یعنی هرچه توان چکش‌های تخریب بتن بیشتر باشد، وزن آنها نیز بیشتر است و در اغلب اوقات شاهد بزرگتر بودن سایز آنها نیز خواهیم بود. انتخاب سایز چکش با نوع کاربری آن رابطه مستقیمی دارد.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

در خرید این دستگاه باید در وهله اول نوع کاربری مشخص شود. یعنی اگر قرار است با واسطه این دستگاه دیواری سوراخ شود، انتخاب چکشی که سایز بزرگی دارد و وزن آن زیاد است سبب کاهش بازدهی می‌شود و در نهایت کاربر را خسته می‌کند اما اگر نیاز به استفاده از این دستگاه برای تخریب کف‌های بتنی باشد قطعاً نوع بزرگ با قدرت بالا و وزن زیاد انتخاب خوبی محسوب می‌شود و راندمان کار را بالا می‌برد.

اگر می‌خواهید به توان ضربه ابزار در چکش دقت نمایید، قدرت موتور بسیار مهم است و از مشخصه‌های مهم چکش تخریب محسوب می‌شود و میزان آن بر حسب ژول بیان شده است. قدرت موتور، نیروی وارد شده به هر ضربه را مشخص می‌کند. از سوی دیگر نیاز است که تعداد ضربه در دقیقه بررسی شود که البته در سایزهای مختلف متفاوت خواهد بود. ضربه در دقیقه برای چکش‌های تخریب با سایز بزرگ معمولاً ثابت است اما برای دستگاه‌های کوچک، این مقدار متغیر اعلام شده است و به واسطه کاربر مشخص می‌شود.

ظرفیت ابزارگیر چکش تخریب

ظرفیت ابزارگیر چکش تخریب در ابزارکده

یکی از بخش‌های مهم چکش تخریب، ابزارگیر است که ظرفیت آن بر حسب میلی‌متر مشخص می‌شود. در منظور از ظرفیت، بزرگترین یا بیشترین سایز ابزاری است که در دستگاه چکش تخریب جاگذاری و اجرا می‌شود. اینطور که بررسی‌ها نشان می‌دهد ابزار گیر در دستگاه چکش تخریب به چندین دسته تقسیم شده‌اند. مدل‌های 4 ،5 و 6 شیار مشهورترین آن‌ها بوده و بر اساس موقعیت پروژه اجرا می‌شود. دقت کنید که اگر ابزار گیر دستگاه 5 شیار باشد شما نمی‌توانید ابزار گیر 4 شیار را در دستگاه اجرا نمایید. این ابزارها از جنس فولاد طراحی شده‌اند و معمولاً شکل نوک آن متفاوت است. دو سبک کلی نوک تیز و نوک تحت برای این ابزارگیرها وجود دارد. نوک تخت آن برای تخریب دیوار بسیار عالی بوده و همینطور در راستای تخریب کف آجری و یا سرامیک‌ها استفاده می‌شود.

ابزارگیرهایی که نوک تیز هستند تمرکز بالایی روی ضربه دارند و برای کف‌های بتنی و سنگی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

میزان امنیت چکش تخریب

سومین پارامتری که در خرید چکش تخریب باید به آن دقت زیادی شود سطح ایمنی آن است. می‌دانیم که وزن و قدرت این دستگاه معمولاً بالا است پس باید دقت شود که فردی که قرار است از این چکش‌ها استفاده نماید باید قدرت بدنی بالایی داشته باشد.

 معمولاً چکش‌هایی که دستگیره خوبی دارند و یا فضایی برای ثابت ماندن انگشت دارند، گزینه خوبی برای خرید هستند چون کاربر میتواند چکش را در بین انگشتان دست خود فیکس نماید. استفاده از کفش ایمنی در زمان اجرای چکش های تخریب به امنیت بیشتر کار کمک زیادی می‌کند.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

دقت به نوع چکش تخریب

چکش‌های مخصوص تخریب بتن مدل‌های متنوعی دارند که شما در زمان خرید باید به بهترین گزینه رجوع نمایید. 

سه دسته کلی برای این دستگاه دیده می‌شود که شامل چکش‌های برقی یا الکتریکی، چکش‌های پنوماتیک یا بادی و چکش های هیدرولیکی است، بررسی‌ها نشان داده که رایج ترین و البته بهینه‌ترین چکش‌ها، مدل‌های برقی هستند چون قدرت خوبی دارند و سرعت اجرای آنها نیز به نسبت دو مدل دیگر بیشتر است.

نکته مهم در استفاده از چکش‌های تخریب، زاویه آن با سطح کار است و این زاویه باید قائم و 90 درجه باشد. 

در چنین حالتی حداکثر انرژی از سمت دسته به چکش وارد می‌شود و تخریب به بهترین نحو صورت می‌گیرد. استفاده نامناسب از چکش‌ها صمات زیادی به همراه دارد پس بهتر است از دستکش ایمنی و عینک مخصوص در حین کار استفاده شود.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای خواندن مقاله نحوه روغن کاری هیلتی کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا