همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

چسب کاشت میلگرد MEMO HOT

چسب کاشت میلگرد ممو هات در ابزارکده

چسب کاشت میلگرد memo یکی از بهترین چسب‌های کاشت میلگرد از برند MEMO استد که محصول کشور آلمان است. در واقع یکی از روش‌هایی که برای مقاوم سازی بتن بکار می‌رود، کاشت میلگرد است.

این عمل در گذشته با صرف هزینه بسیار و به سختی انجام می‌شد، اما امروزه با وجود چسب‌های کاشت میلگرد به آسانی می‌توان این کار را انجام داد.

برندی که چسب میلگرد از آن تهیه می‌شود یکی از عوامل مهم در کیفیت کار است. MEMO برند بسیار معتبری در زمینه تولید اینگونه چسب‌ها است که سه نوع چسب کاشت یعنی چسب کاشت میلگرد MEMO HOT، چسب کاشت میلگردPLUS  MEMO HOT و چسب کاشت میلگرد MEMO CHEM را تولید و عرضه می کند که هر کدام از این چسب‌ها تفاوت اندکی با یکدیگر دارند.

ویژگی‌ها و مزایای چسب کاشت میلگرد memo

از جمله ویژگی‌ها و مزایای چسب کاشت میلگرد memo انطباق آن با شرایط آب و هوایی مختلف است. یعنی در آب و هوای مرطوب و نیز خشک این چسب کارایی یکسانی دارد. این در حالی است که بسیاری از چسب‌های کاشت میلگرد را نمی‌توان در بعضی شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های این چسب قیمت بسیار مناسب آن است که باعث خرید عمده آن توسط ساختمان‌سازها شده است. قابلیت اشتعال چسب کاشت میلگرد memo بسیار پایین است و همین امر باعث اطمینان خاطر افراد می‌شود و از بروز خسارت به ساختمان جلوگیری می‌کند.

مقاومت بالای این چسب در برابر عوامل محیطی و نیز محیط‌های اسیدی باعث بیشتر شدن تقاضا برای این محصول و ترجیح آن بر سایر چسب‌ها شده است. این چسب دو بخش دارد:

  • یک بخش آن به عنوان سخت کننده است و باعث استقرار و اتصال بولت یا آماتور در سطح های مختلف می‌شود. این بخش سخت کننده از پلی آمین تشکیل شده است.
  • بخش دیگر چسب کاشت میلگرد ممو بر پایه موادی مانند رزین اپوکسی، پلی استر و نیز وینیل استر است. حجم این چسب 345 میلی لیتر است. سهولت در استفاده و سرعت در بکار بردن این چسب نیز از مزایای چسب کاشت میلگرد در بتن مموهات است.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

کاربرد های چسب کاشت میلگرد memo

ویژگی‌ها و مزایای چسب کاشت میلگرد ممو در ابزارکده

همان طور که از نام این چسب پیداست از این محصول بیشتر برای کاشت میلگرد بر سطوح بتنی، چوبی، فلزی و غیره استفاده می‌شود. از دیگر موارد کاربرد این چسب می‌توان به استفاده از آن برای پر کردن فضاهای خالی بین سقف و دیواره‌ها اشاره کرد. از این چسب همچنین می‌توان برای نصب و مقاوم سازی قطعات فلزی نیز استفاده کرد.

چگونگی استفاده از چسب کاشت میلگرد ممو

همانگونه که در ابتدای این مقاله گفته شد استفاده از این چسب بسیار راحت است و به نیروی انسانی بسیاری نیاز ندارد. برای استفاده از این چسب ابتدا به اندازه میلگرد یا بولتی که قرار است در بتن قرار گیرد، باید سوراخی را با مته ایجاد کرد. سپس محلی که قرار است چسب در آن استفاده شود باید به خوبی تمیز شود به گونه ای که هیچ گونه آلودگی و نیز چربی در آن وجود نداشته باشد.

محل مورد نظر همچنین باید عاری از هرگونه رطوبتی باشد. رطوبت باعث کاهش کارایی  و نیز افزایش زمان خشک شدن چسب کاشت میلگرد memo می‌شود. از آنجا که این چسب در سوراخ میلگرد استفاده می‌شود، باید از نوع سوسیسی باشد تا از ریختن چسب به اطراف جلوگیری شود. روش دیگر تزریق چسب روش کارتریجی است که این روش بیشتر برای استفاده چسب در سطوح بکار می‌رود.

چسب کاشت میلگرد ممو باید در چه شرایطی نگهداری شود؟

چسب کاشت میلگرد ممو در صورتی که در شرایط درست نگهداری شود یک تا یک و نیم سال قابل استفاده است. محلی که این چسب در آن نگهداری می‌شود باید از نظر رطوبت و سرد و گرم شدن کاملا کنترل شود. قرار گفتن این چسب در محیط‌های باز و در برابر نور شدید آفتاب باعث خراب شدن چسب می‌شود.

همانگونه که گرمای بسیار باعث خرابی و عدم استفاده از چسب می‌شود، سرمای بسیار و یخبندان نیز می تواند همین اثر را داشته باشد. مقدار مورد استفاده این چسب با توجه به ضخامت و حفره مورد نظر متفاوت است و باید با در نظر گرفتن تمام عوامل از مقدار مناسب چسب استفاده شود.

نکات مهم در خرید چسب میلگرد

یکی از نکات مهم هنگام خرید چسب میلگرد توجه به برند محصول و تقلبی نبودن آن است. بسیاری از شرکت‌ها محصولات تقلبی را تولید می کنند که کیفیت لازم را ندارد. چسب‌های بی کیفیت معایبی مانند اشتعال پذیری بالا را دارند که خطر بزرگی محسوب می‌شوند.

برند ممو برند معتبری است که قیمت کاملا مناسبی برای این چسب در نظر دارد و تمام ویژگی‌های یک چسب میلگرد خوب را دارا است.

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.


ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا