همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

اجاره دریل همزن در تهران

بهترین مته های شارژی برای مخلوط کردن گچ و ملات

هنگامی که صحبت از مخلوط کردن مواد ضخیم مانند گچ می شود، محدوده گشتاور کمتر در RPM همیشه ترجیح داده می شود. همانطور که گفته شد، یک مته شارژی نه تنها سرعت مناسبی را برای اختلاط گچ فراهم می کند، بلکه از شر سیم مته ای که دائماً مانع کار شما می شود نیز خلاص می شود.

مته های شارژی این روزها به دلیل سازگاری بالا و قدرت استثنایی، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. علاوه بر این، این دریل های شارژی شما را از استرس حمل کابل پسوند در اطراف محل کار خود رها می کند. مخلوط کردن گچ با مته شارژی بسیار ساده است. اتصال میکسر را با مته شارژی خود ترکیب کنید، سپس به سادگی پد میکسر را به پایین سطل فشار دهید و مته را به آرامی شروع کنید. با این حال، با گزینه های بسیار زیادی از مته های شارژی در بازار، بسیار طبیعی است که در مورد خرید کدام یک سردرگم شوید. هنگام انتخاب مته شارژی برای مخلوط کردن گچ، اطمینان حاصل کنید که دارای امتیاز RPM پایین، گشتاور بیشتر و همچنین به پد اختلاط مناسب است.

از این رو، قبل از اینکه بیرون بروید و یک مته شارژی برای مخلوط کردن گچ بخرید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید مراقب آنها نیز باشید.

اجاره همزن و میکسر با بهترین قیمت

اجاره دریل همزن در تهران

جهت اجاره دریل همزن دکمه ی زیر را کلیک نمایید

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

پد اختلاط: پره مخلوط کن ضروری ترین موردی است که هنگام خرید مته شارژی برای مخلوط کردن گچ باید در نظر گرفت. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید مته شارژی خود را با یک پد مخلوط کن مناسب ترکیب کنید. اگرچه پدهای مخلوط کن در اندازه ها و شکل های مختلف موجود است، باید تعیین کنید که کدام یک برای مخلوط کردن گچ مناسب است.

دوام: در کنار بسیاری از ویژگی ها، مته شارژی باید بادوام نیز باشد. قبل از خرید مته شارژی برای مخلوط کردن، مواد، مارک ها و فرآیندهای داخلی باید به طور کامل بررسی شوند. یک مته طولانی مدت عملکرد مداوم را در طول عملیات بدون نیاز به تعمیر فراهم می کند.

دسته ارگونومیک: برای مخلوط کردن بدون زحمت گچ با مته شارژی، باید مطمئن شوید که مته یک دسته راحت دارد. اگر هنگام نگه داشتن مته راحت نیستید، روی کار شما تأثیر می گذارد.

5 انتخاب برتر ما برای بهترین مته های شارژی برای مخلوط کردن گچ

اگر به دنبال دریل شارژی هستید، گزینه های زیادی در بازار موجود است. ما لیستی از توصیه های خود را برای بهترین مته های شارژی برای مخلوط کردن گچ جمع آوری کرده ایم.

مته های اختلاط و هم زدن

هر چیزی را از گل و لای دیوار خشک، رنگ و ملات گرفته تا بتن، گچ، دوغاب و مواد دیگر مخلوط و هم بزنید. توتال تولز طیف وسیعی از مته‌ها و همزن‌ها را برای هر کاری از جمله مدل‌های سیم‌دار 13 میلی‌متری/420 میلی‌متری و 710 واتی – 18000 واتی از برندهای بزرگ مانند ماکیتا، بوش، دیترویت، دی‌والت و غیره دارد!

ما نمی‌توانیم محصولاتی مطابق با انتخاب پیدا کنیم.

انتخاب ما دارای مته های برقی و میکسرهایی است که هم برای مصارف DIY و هم برای تجارت استفاده می شود. این مته های مخلوط کن و همزن سیمی به گونه ای طراحی شده اند که کاملاً کاربردی، ایمن و بادوام باشند. شما می توانید انواع مختلفی از مواد را با موتورهای قابل اعتماد آنها و طراحی درشت که به جا دادن آن در فضاهای تنگ کمک می کند، هم بزنید.

برای تحرک بیشتر، می توانید از طیف مته های همزن و همزن بی سیم ما انتخاب کنید. در مورد انتخاب عظیم ابزارهای برقی و تجهیزات ساختمانی ما از جمله ابزارهای چندگانه، اره های میتر، میکسرها/همزن ها، میکسرهای سیمان ملات و غیره بیشتر بگردید.

جستجوی یک مته مخلوط کن خوب می تواند گیج کننده باشد، به خصوص اگر ندانید به دنبال چه ویژگی هایی باشید.

برخی از بهترین مته های اختلاط دارای کنترل های سرعت متغیر، RPM کمتر و ظرفیت گشتاور بالا (بسیار مهم) خواهند بود و برای چندین سال ساخته می شوند.

من به تمرین‌های مختلف در مکان‌های مختلف نگاه کردم، تمام اطلاعاتی را که می‌توانستم در مورد قیمت‌گذاری، ویژگی‌ها، مشخصات و هر چیزی در بین آن‌ها جمع‌آوری کردم و یافته‌هایم را مستند کردم. امیدوارم برایتان مفید باشد!

1. DeWalt DW130V – بهترین مته اختلاط دارای امتیاز

نظرات: Dewalt DW130V دارای بیش از 120 رتبه بندی از طیف وسیعی از منابع (در واقع بیش از 6) بود که آن را به یکی از بهترین مدل های موجود تبدیل کرد.

قیمت: تقریباً در هر جایی که Dewalt DW130V را پیدا کردم، از نظر قیمت بسیار رقابتی بود. هر کجا که نگاه کردم هیچ شکست واقعی در قیمت وجود نداشت.

گل و لای مخلوط کن DEWALT DW130V

چرا برجسته شد: دیوالت DW130V دارای برخی از مثبت‌ترین بررسی‌ها در بین تمام تمرین‌های موجود در خط تولید بود و بیشترین بازخورد را در بین تمام رقبا داشت.

سبک مته یک نسخه استانداردتر است و بسیاری از مردم واقعاً دوست دارند که چقدر قدرت در گشتاور لازم برای مخلوط کردن سطل های کامل ملات داشته است.

طول عمر نیز یکی دیگر از نکات فروش برای اکثر افرادی بود که انتخاب کردند، بررسی کردند که چگونه این مته جایگزین مته های قبلی می شود که در گذشته سوزانده بودند.

ویژگی ها: دیوالت DW130V دارای محدوده دور در دقیقه 0 تا 550 دور در دقیقه است، سه موقعیت مختلف برای دسته جانبی در موقعیت های مختلف برای دسته عقب همراه با یک موتور 9 آمپر، بنابراین قدرت زیادی برای مواد سفت تر دارد. همچنین بسیار سبک وزن بود و در مجموع تقریباً 7 1/2 پوند وزن داشت. آنها همچنین دارای یک ضمانت عالی هستند که می توانید آن را در وب سایت DeWalt بررسی کنید.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

2. Brutus 21665Q – یک مته اختلاط مقرون به صرفه تر در لیست قرار می گیرد!

چرا برجسته شد: سبک مته واقعاً برای کاربردهای نوع مخلوط ترجیح داده می شود و Brutus 21665Q قیمت بدی برای این نوع دریل ها نبود.

میزان بازبینی هایی که آنها داشتند نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده بسیار خوب بود که فکر می کردم کیفیت و قدردانی از محصول را نشان می دهد.

ویژگی ها: سبک یکی از ویژگی هایی است که من در مورد این نوع مته ها بسیار لذت می برم، آنها اختلاط را برای کاربر بسیار آسان تر و راحت تر می کنند و واقعاً کنترل بیشتری به شما می دهند.

Brutus 21665Q دارای دو تنظیم سرعت مختلف است که می توانید با استفاده از چرخش و ماشه آن را تغییر دهید و همچنین یک مکانیسم سرعت متغیر است تا بتوانید با آن سرعت را نیز کنترل کنید.

محدوده دور در دقیقه برای این واحد خاص از 0 تا 700 دور در دقیقه است.

Makita DS4012 – احتمالاً یکی از طولانی ترین مته های …

چرا برجسته شد: DS4012 یکی از تنها تمرین‌هایی بود که امتیاز کلی بسیار بالایی در چندین وب‌سایت خرده‌فروشی داشت. این رتبه‌بندی‌ها به طور متوسط حدود 4.8 از 5 بودند که یک نشانه خوب و بسیار نادر است.

این مته سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد (طبق نظر چند نفر از منتقدان) و به همین دلیل به خرید آن ادامه می‌دهند، بنابراین به نظر می‌رسد که طول عمر یکی از ویژگی‌های اصلی مورد علاقه مردم است.

ویژگی ها: این یک تمرین بسیار ابتدایی است تا جایی که به ویژگی ها مربوط می شود، اما DS4012 دارای برخی از ویژگی های کلیدی است که قابل ذکر است.

سرعت متغیر این روزها اجباری است و توسط ماشه کنترل می شود و محدوده دور در دقیقه بین 0 – 600 RPM است که برای مخلوط کردن بیشتر مواد عالی است.

این مته بسیار سبک وزن است، وزن آن 6.2 پوند و دارای دسته جانبی استاندارد و یک دسته عقب شکل D است که بسیار استاندارد است.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.


ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا