همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

نمایندگی فروش چسب هیلتی

نکمایندگی فروش چسب هیلتی در ابزارکده

گاهی بنا به دلایل مختلف از جمله افزایش متراژ، افزایش ارتفاع، اصلاح فونداسیون و … نیاز به تقویت سازه و فونداسیون بنا است تا به این ترتیب سازه قابلیت تحمل وزن بنا را داشته باشد، برای افزایش مقاومت سازه روش‌های مختلفی وجود دارد که این روش‌ها دائما در حال تغییر و پیشرفت هستند.

امروزه مهندسان ساختمانی برای تقویت سازه ساختمان‌ها از روش‌هایی مانند کاشت میلگرد به روش شیمیایی، کاشت بولت به روش شیمیایی و … استفاده می‌کنند که در این روش‌ها دیگر نیازی به تخریب سازه بتنی و سپس افزودن میلگرد یا بولت نیست و مهندسان با استفاده از چسب هیلتی (چسب کاشت میلگرد یا بولت هیلتی) و انجام چند مرحله نسبتا آسان سازه را تقویت می‌کنند.

به دلیل افزایش تقاضای خرید انکر یا چسب شیمیایی (چسب شیمیایی کاشت میلگرد) بسیاری از کمپانی‌ها و گروه‌های تولیدی در سطح جهان اقدام به ساخت و تولید چنین چسب‌هایی کرده‌اند اما به جرات می‌توان گفت کیفیت هیچکدام از چسب‌های تولید شده توسط گروه‌های تولیدی دیگر به چسب‌های تولید شده توسط کمپانی هیلتی نمی‌رسند، پس به هنگام خرید حتما به برند حک شده بر روی بسته‌بندی چسب دقت نمایید.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

اتصال دهنده‌های هیلتی دو گونه هستند؛ اتصال دهنده‌ها و انکرهای مکانیکی و اتصال دهنده‌ها و انکرهای شیمیایی که با نام چسب شیمیایی کاشت میلگرد نیز شناخته می‌شوند. به دلیل اینکه این نوع اتصال دهنده‌ها و چسب‌ها برای اولین بار توسط کمپانی هیلتی تولید و عرضه شد، بیشتر مردم ایران به سایر چسب‌های کاشت میلگرد و اتصال دهنده‌های قوی نیز چسب هیلتی می‌گویند.

در این مقاله قصد داریم شما را با خصوصیات و ویژگی‌های چسب کاشت میلگرد و بولت هیلتی اصل آشنا کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چسب هیلتی چیست و چه کاربردی دارد؟

چسب هیلتی در ابزارکده

چسب هیلتی نوعی چسب بسیار قوی است که برای چسباندن میلگردها به یکدیگر و یا چسباندن میلگرد به سازه بتنی و به طور کلی افزایش مقاومت فونداسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته این نوع چسب با توجه به قدرتی که دارد می‌تواند در سایر قسمت های پروژه‌های عمرانی نیز کاربرد داشته باشد.

چسب کاشت میلگرد خوب چسبی است که قابلیت استفاده در سازه‌های مختلف از جمله سازه‌های ترک دار و بدون ترک، سازه‌های خشک یا مرطوب، دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین و حتی در زیر آب نیز قابلیت استفاده داشته باشد که چسب‌های هیلتی تمام خصوصیات مذکور را دارند و در کنار خصوصیات ذکر شده دارای تائیدیه های بین المللی نیز هستند.

به طور کلی چسب‌های هیلتی با توجه به ترکیبات به کار رفته درونشان به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند که بهترین و پرکاربردترین آنها عبارتند از:

–    چسب کاشت میلگرد RE500 V3
–    چسب کاشت میلگرد RE100
–    چسب هیلتی HIT MM PLUS
–    چسب کاشت HY200
–    چسب کاشت میلگرد هیلتی MM Plus

چسب‌های مذکور در اصل با هدف کاشت میلگرد تولید شده‌اند اما به دلیل مقاومت بالا در قسمت‌های دیگر پروژه‌های عمرانی از جمله اتصال درب و پنجره‌ها، اتصال شیرآلات حمام و سرویس‌های بهداشتی، اتصال فنس‌های توری به یکدیگر، اتصال نرده‌های پلکان و خود پلکان‌ها، کاشت آرماتورهای سازه‌ای، نصب پلیت‌ها نیز قابلیت استفاده دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نحوه کاشت میلگرد توسط چسب هیلتی

نکمایندگی فروش چسب هیلتی در ابزارکده

برای کاشت میلگرد توسط چسب هیلتی ابتدا باید محاسبات دقیق مهندسی انجام شود تا مکان کاشت میلگرد و سایر موارد مهندسی آن به صورت دقیق مشخص شوند و سپس باید مراحل زیر طی شود:

1.    ایجاد سوراخی متناسب با اندازه میلگرد یا بولت با عمق مناسب بر روی سازه بتنی، به وسیله گردبر یا دریل
2.    تمیز کردن سوراخ تا گرد و خاک های حاصل از عملیات سوراخکاری به صورت کامل پاک شود
3.    تزریق چسب هیلتی به داخل سوراخ و پر کردن دو سوم عمق آن با چسب
4.    قرار دادن میلگرد و یا بولت در داخل سوراخ

برای تزریق چسب به داخل سوراخ ایجاد شده معمولا از وسیله‌ای به نام گان استفاده می‌کنند، کمپانی هیلتی نوعی گان برای استفاده از چسب های خود تولید کرده است که به هنگام خرید چسب‌های هیلتی می‌توانید گان یا ابزار مخصوص تزریق چسب هیلتی را نیز خریداری نمایید.

قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی

چسب‌های هیلتی با توجه به ابعاد، ترکیبات و انواع گوناگونی که دارند دارای قیمت‌های متفاوتی هستند به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی برای این نوع از چسب‌ها ذکر کرد اما کارشناسان پشتیبانی ما در ابزارکده در طی 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

پس برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی می‌توانید با شماره‌های درج شده در صفحه اصلی سایت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق ارسال پیام در برنامه‌های اینستاگرام، واتس‌اپ و تلگرام پرسش‌های خود را در زمینه کاشت میلگرد به روش شیمیایی، نحوه خرید چسب‌های هیلتی و قیمت آنها از کارشناسان ما بپرسید.

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.


ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا