همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

چکش تخریب چیست؟از کاربرد های آن چه میدانید

چکش تخریب چیست

چکش تخریب در دسته بندی ابزار برقی قرار می گیرد،این نوع ابزار نوعی چکش است که برای پروژه های عمرانی و ساختمانی مثل تخریب دیوار،آسفالت، و سطوح سخت و بتنی کاربرد دارد.این ابزار تخریب برقی به واسطه قدرت تخریب بالا توانایی حفاری بی نقصی را دارد.

این ابزار از یک دسته بلند فلزی و بدنه سنگین تشکیل شده اند، کاربر می تواند با عمود کردن این ابزار به محل مورد نظر، نیروی بسیار زیادی به محل دلخواه وارد و تخریب اساسی بر روی آن نقطه انجام دهد! گفتنی است کاربری که با این ابزار کار می کند می بایست توانایی بدنی بسیار خوبی داشته باشد، در غیر اینصورت می تواند صدمات بسیار زیاد و بالایی را به او رسانده و منجر به ایجاد جراحت در شخص استفاده کننده شود.

کاربرد انواع چکش تخریب

چکش تخریب صرفا برای تخریب به کار برده می شود که انجام فرآیند تخریب توسط ضربات وارده از سوی چکش تخریب صورت می گیرد! واحد سنجش قدرت چکش های تخریب بر مبنای تعداد ضربات وارده به محل مورد نظر در دقیقه می باشد و دسته بندی آن ها بر مبنای وزن انجام می پذیرد!

به منظور انجام عملیات تخریب سنگین از چکش تخریب های صنعتی استفاده می شود، که به آن ها چکش تخریب های صنعتی می گویند، سرعت ضربات ایجاد شده توسط چکش تخریب در برخی مدل ها قابل تنظیم بوده و از این طریق می توان متناسب با محل کار قدرت آن را تنظیم نمود.

مهمترین ویژگی های چکش تخریب چیست؟

ویژگی های چکش تخریب که به هنگام خرید و استفاده باید در نظر بگیرید در اینجا ذکر می شود:

نوع قلم

انواع قلم که بر حسب سانتی متر می باشد به شرح زیر است:

قلم های چهار شیار و نوک تیز، بشقابی و ناخنی در سایز ۶۰،۴۰ و ۲۵ سانتی متری

قلم های پنج شیار و نوک تیز، بشقابی و ناخنی در سایز ۶۰،۴۰ و ۳۰ سانتی متری

قلم های شش گوش و نوک تیز، بشقابی و ناخنی در سایز ۲۵ و ۴۰سانتی متری

قلم های شش گوش FLAT یا HEX برای چکش های ۶ و ۱۶ کیلویی

قدرت ضربه چکش تخریب چیست؟

به معنای نیروی وارده در هر ضربه است که در سایزهای مختلف نیز تغییر می کند. توان ضربه یا قدرت ضربه برحسب ژول است و در دستگاه های بزرگ ثابت بوده ولی در نمونه های کوچک تغییر می کند و توسط کاربر تغییر می کند.

وزن

وزن این ابزار بسته به نوع کاربری آن تغییر میکند و دستگاه هایی با وزن بالا کاربرد صنعتی دارد.

سایز

ساز چکش تخریب نیز با کاربرد آن ارتباط دارد و بهتر است برای کار های سبک از دستگاه های کوچکتر استفاده کرد.

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

 

انواع چکش های تخریب

چکش تخریب هیدرولیکی

چکش تخریب برقی

چکش تخریب بنزینی

چکش تخریب پنوماتیکی

چکش تخریب بنزینی:

موتور این چکش ها بنزینی بوده و برای راه اندازی آنها از بنزین استفاده می شود. در بعضی از چکش تخریب های بنزینی پیش از راه اندازی ، بنزین و روغن را با یکدیگر ترکیب می کنند.

چکش تخریبی برقی:

این مدل از چکش های تخریب از یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که سایز های متنوعی دارد. این چکش تخریب ها امروزه طرفداران بسیاری دارد و در مکان هایی که استفاده از چکش تخریب پنوماتیک وجود ندارد استفاده از چکش برقی بسیار پرکاربرد است.

چکش تخریب پنوماتیک:

در مدل پنوماتیک چکش تخریب یک کمپرسور هوا به عنوان منبع انرژی به کار رفته است. این کمپرسور به وسیله یک موتور دیزل کار می کند. کمپرسور این دستگاه از نوع پیستونی است و موتور کمپرسور به دو سرعت تنظیم می شود.

 چکش تخریب هیدرولیکی:

در این چکش ها از مایع هیدرولیک برای به حرکت در آوردن استفاده می شود. این چکش ها نسبت به مدل های دیگر سایز بزرگ تری دارند و در حفاری ها، تخریب و ساخت و ساز های بزرگ و وسیع استفاده می شود. این دستگاه به خاطر داشتن مدار الکتریکی می تواند در مکان هایی همچون معادن نیز استفاده شود

چگونگی کارکرد چکش تخریب

چکش تخریب با طرح و مکانیزم خاصی ساخته شده، دو دیسک فلزی یا چرخ دنده دارد و ابزار قدرتمندی است. قلم چکش تخریب حرکت رفت و برگشتی داشته و اسپیندل با چرخش دیسک‌ها به سمت همدیگر به داخل و خارج ابزار حرکت می‌کند در نتیجه سری در طول چرخش بالا و پایین می‌رود. مسیر پیشروی در این ابزار بسیار کوتاه و سریع است.

کاربرد های چکش تخریب

از چکش های تخریب برای تخریب سطوح سخت مثل آسفالت یا سطوح بتنی دیوار های بتنی، حفاری در معادن استفاده می شود.استفاده از این ابزار باعث افزایش سرعت در پیشرفت پروژه می شود.فقط باید دقت داشت که نسبت به پروژه باید چکش تخریب مناسب را انتخاب کنیم.

نکات ایمنی در هنگام کار با چکش تخریب

توجه به نکات ایمنی در حین استفاده از چکش تخریب ضروری است. با توجه به اینکه این ابزار از وزن بالایی برخوردار بوده، می بایست فرد استفاده کننده توانایی کنترل و نگهداری آن را داشته باشد..

 در هنگام تخریب استفاده از تجهیزات ایمنی مانند عینک، دستکش، ماسک، محافظ گوش و لباس مناسب ضروری است..

مراقب باشید که در هنگام تخریب فرد دیگری در آن محیط حضور نداشته باشد.

جهت تخریب نقطه مورد نظر سعی کنید کمی زاویه دار باستید تا عملیات تخریب به خوبی انجام شود..

در هنگام کار با چکش تخریب می بایست به صورت مداوم و ثابت فشار وارد شود تا این عملیات بدون نقص انجام شود.

وزن های مختلف چکش تخریب

چکش تخریب هفت کیلویی

چکش تخریب ده کیلویی

چکش تخریب پانزده کیلویی

چکش تخریب سی کیلویی

هرچه وزن دستگاه بیشتر باشد قدرت تخریب بیشتر می شود برای مثال از چکش تخریب هفت کیلویی برای تخریب ابزار گچی روی سقف و سطوح غیر بتنی استفاده می شود،و از چکش تخریب ۳۰ کیلویی برای تخریب فونداسیون بتنی یا آسفالت با ضخامت ۲۰ سانت استفاده می شود

سخن آخر

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای خواندن مقاله نحوه روغن کاری هیلتی کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا