همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

اجاره بالابر ساختمانی

همانطور که میدانید عملیات ساختمانی پر است از جابجایی های بزرگ و کوچک. برای انتقال ملزومات ساخت و ساز بسیار بزرگ تر باید از جرثقیل استفاده نمود ولی میتوان مصالح ساختمانی کوچک را به وسیله ی نیروی انسانی نیز جا به جا کرد منتها برای صرفه جویی در وقت و هزینه همچنین نیروی انسانی استفاده از بالابر اجتناب ناپذیر است. 

این روزها استفاده از بالابر ساختمانی رواج پیدا کرده و می‌توان گفت بدون استفاده از این وسیله کار ساخت و ساز بسیار طولانی‌تر شده و هزینه نهایی بالا خواهد رفت. این نوع از بالابر برای حمل و انتقال مصالح ساختمانی در بین طبقات مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر بالابر از قطعات و اجزاء مختلفی مانند، الکتروموتور، گیربکس، کابل (سیم بکسل)، جعبه دنده، پایه‌ها و ریل تشکیل شده است.

بر روی این بالابرها می‌توان برای ایمنی بیشتر ترمز نصب کرد، البته باید توجه داشت که در صورت استفاده از بالابرهایی با تحمل وزن بالا و به طور کل بیش از 500 کیلو گرم، استفاده از ترمز ضروری خواهد بود تا از حوادث جلوگیری شود. به بالابر ساختمانی می‌توان کنترل از راه دور متصل کرد تا بتوان آنها را از پایین هم کنترل کرد و نیازی نباشد حتما یک نفر در کنار آن برای کنترل قرار بگیرد. این کنترل از راه دور دارای دکمه‌های بالا و پایین است و هر فردی با کمترین تجربه می‌تواند آنها را به راحتی کنترل کند. 

اجاره بالابر ساختمانی روشی موثر برای دسترسی به ارتفاعات بلند در پروژه‌های ساختمانی است. بالابرهای ساختمانی انواع مختلفی دارند که شامل بالابرهای نفربر، بالابرهای باربر، و بالابرهای خاص برای کارهای نمای ساختمان می‌شوند. هر کدام از این بالابرها برای نیازهای خاصی طراحی شده‌اند. برای مثال، بالابر نفربر برای حمل افراد و ابزار آلات به ارتفاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که بالابر باربر بیشتر برای جابجایی مواد ساختمانی سنگین به کار می‌رود.

اجاره بالابر ساختمانی نسبت به خرید آن مقرون به صرفه‌تر است، به خصوص برای پروژه‌های کوتاه مدت یا کارهایی که نیاز به انواع مختلف بالابر دارند. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اجاره بالابر مثل ابزارکده، معمولاً خدمات نگهداری و تعمیرات بالابرها را نیز ارائه می‌دهند، که این امر به کاهش دغدغه‌های مربوط به نگهداری و ایمنی کمک می‌کند. همچنین، اجاره بالابر این امکان را فراهم می‌کند که پروژه‌های ساختمانی با انعطاف‌پذیری بیشتری به مدیریت ارتفاعات و دسترسی به نقاط مختلف ساختمان بپردازند.

اجاره ابزار ساختمانی در سایت ابزارکده با قیمت مناسب

 

مزایای اجاره بالابر ساختمانی در ابزارکده

💬 پشتیبانی آنلاین پشتیبانی 24 ساعته در چت آنلاین و تلفنی
🏷️ اجاره بالابر ساختمانی   ارزانترین قیمت اجاره بالابر ساختمانی در ابزارکده
⌚زمان تحویل سفارش ارسال سفارشات اجاره بالابر ساختمانی در ابزارکده در کمترین زمان ممکن
📦 ارسال رایگان ارسال رایگان سفارشات اجاره بالابر ساختمانی در ابزارکده
✅ معتبرترین فروشگاه اجاره بالابر ساختمانی در ایران ابزارکده توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار، اجاره بالابر ساختمانی اجاره هیلتی، برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذارد.

انواع بالابر ساختمانی (اجاره  انواع بالابر ساختمانی )

بالابر ساختمانی در اندازه‌های 350، 500، 750 و 1000 کیوگرمی در بازار موجود هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نکته را باید در نظر گرفت که در هنگام نصب بالابرهایی که دارای ظرفیت‌های بالا هستند باید پایه بالابر به تیرهای ساختمان جوش داده شود تا از واژگونی آن جلوگیری شود. از طرف دیگر همانطور که در بالا اشاره شد، برای بالابرهای با ظرفیت بیش از 500 کیلو گرم باید ترمز نصب شود. انواع مختلف بالابر دارای سرعت‌های مختلفی هستند و بسته به سرعت آنها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

معمولا بالابرهای موجود در بازار دارای سرعت حدود 20 متر در دقیقه هستند که برای ساختمان‌هایی با طبقات نه چندان زیاد این سرعت مناسب بوده و خللی در انجام کار صورت نمی‌گیرد. البته برای ساختمان‌های بلندتر باید از انواع با سرعت بالا استفاده شود تا در هنگام جابجایی بار زمان زیادی هدر نرود. از طرف دیگر در بالابرهای ساختمانی به خاطر بهره بردن از قطعات مختلف، کیفیت این قطعات در دوام و کارآیی بالابر نقش زیادی خواهد داشت. همیشه از بالابری استفاده کنید که پایه‌های آن از مواد مقاوم و ظریف ساخته شده باشد و بتواند ایمنی آن را تضمین کند. جنس موتور و سیم پیچ‌های درون آن هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

موتورهایی با سیم پیچ مسی علاوه بر عمر بالا، جریان برق کمتری هم استفاده می‌کنند که در نهایت از هزینه‌های انرژی پروژه خواهد کاست. در هنگام انتخاب موتور برای بالابر وزنی که قرار است جابجا شود و ارتفاع باید در نظر گرفته شود. گیربکس هم باید باکیفیت باشد تا بتواند به خوبی فشار وارده را تحمل کند و به راحتی خراب نشود. گیربکس نقش مهمی در کاهش فشار وارد شده به موتور دارد و استفاده از گیربکس مناسب باعث خواهد شد طول عمر موتور بالا برود. از طرف دیگر نقش گیربکس در هنگام قطع برق بسیار مهم است و از حرکت بار جلوگیری می‌کند.

 معمولا گیربکس مورد استفاده در بالابرهای ساختمانی از نوع حلزونی است. به طور کلی بالابرهای ساختمانی از موتورهای تک فاز و سه فاز برای انتقال مواد استفاده می‌کنند. بالابر ساختمانی سه فاز معمولا از قدرت بیشتری برخوردار است و می‌تواند از پس ظرفیت‌های بالای بالابرها برآید. البته باید توجه داشت موتورهای سه فاز در مقابل انواع تک فاز که دارای توان برابر هستند، میزان برق کمتری را مصرف می‌کنند.

اجاره بالابر ساختمانی در ابزارکده

برای مشاوره رایگان برای اجاره بالابر ساختمانی  با ما تماس بگیرید   09126080038

اجاره بالابر ساختمانی شرق تهران

 

اجاره بالابر ساختمانی در تهران، به خصوص در مناطقی مانند نارمک، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، سراج، استخر، امام حسین، بزرگراه شهید سلیمانی، پیروزی، دماوند، چهارراه تلفنخانه، هفت حوض، لویزان-شیان، قاسم‌آباد، عشرت آباد، خواجه نظام، تسلیحات، وحیدیه، حشمتیه، نیروی هوایی، شمس‌آباد، خاک سفید، سرخه‌حصار، آشتیانی، مجیدیه جنوبی، قنات کوثر، نظام‌آباد، آهنگ و شقایق خدمتی است که در مجموعه ابزارکده ارائه می‌شود.
در این مناطق، که بخش‌های مختلف شهر تهران را شامل می‌شوند، اجاره بالابرهای ساختمانی به دلیل پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز گسترده بسیار مرسوم است. بالابرهای ساختمانی ابزارهای کلیدی در صنعت ساختمان‌سازی هستند که برای جابجایی مصالح ساختمانی، تجهیزات و گاهی اوقات کارگران به ارتفاعات بالا استفاده می‌شوند. این تجهیزات ایمنی و سرعت انجام کارها را در پروژه‌های ساختمانی بهبود می‌بخشند.
در مجموع، اجاره بالابرهای ساختمانی در این مناطق تهران یک بخش مهم از صنعت ساخت و ساز محسوب می‌شود و به پیشبرد پروژه‌های ساختمانی در این مناطق کمک شایانی می‌کند.

 

 

الکتروموتور و تاثیر آن بر قیمت بالابر ساختمانی:

در تمام اجزای تشکیل دهنده بالابر های ساختمانی، این الکتروموتور دستگاه است که قلب تپنده آن بوده و گرانترین تجهیز همراه شده با دستگاه خواهد بود. اینکه الکتروموتور دستگاه از چه توان و یا ساختاری بهره ‌مند است، نقش پررنگی بر قیمت بالابر ساختمانی خواهد گذاشت. غالباً در طراحی بالابر های ساختمانی با ظرفیت کم از نیروی یک الکتروموتور تک فاز استفاده می کنند؛ اما به جهت جا به جایی بار های بسیار سنگین دیگر نمی ‌توان بر قدرت های آمده از موتور های کم توان اتکا نمود.

 در این حالت، طراحی دستگاه های بالابر ساختمانی را همراه با موتور های قدرتمند سه فاز می نمایند. از یک الکتروموتور تک فاز تا یک الکتروموتور سه فاز شاهد تغییرات شدید قیمتی هستیم. تغییراتی که خودش را در قیمت بالابر ساختمانی به شکلی قابل توجه نشان خواهد داد. البته همه ماجرا در انتخاب سه فاز تا تک فاز خلاصه نمی ‌شود. برند های تولیدکننده انواع الکتروموتور بسیار هستند. برند هایی که هر کدام در کیفیت های متفاوتی همراه با رنج های قیمتی متنوعی در بازار حضور دارند.

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

نقش گیربکس در تعیین قیمت بالابر ساختمانی:

گیربکس ها در انواع بالابر ساختمانی با هدف تامین یک گشتاور قدرتمند در کنار کاهش سرعت موتور های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این گیربکس ها وظیفه انتقال قدرت از موتور تا حرکت های عمودی انواع بار ها را بر عهده دارند. از این رو ظرفیت و اندازه آنها تابع مستقیم از ظرفیت و توان الکتروموتور خواهد بود.

 انواع متداول گیربکس های VF86، VF110، VF130 و… در ظرفیت های متنوع دستگاه های بالابر ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. مدل‌ هایی که هر کدام در رنج های گوناگون قیمتی باعث تنوع در قیمت بالابر ساختمانی خواهند بود.

کیفیت شاسی در قیمت بالابر ساختمانی:

همه تجهیزات در بالابر های ساختمانی بر شاسی دستگاه سوار هستند. این شاسی، یک اسکلت ساده فلزی است که باید در عین سادگی همراه با استحکام و کیفیت بالایی باشد. هر چه ابعاد شاسی در کنار کیفیت ساخت آن در درجات بالاتری قرار گیرد، طبعا نقش پررنگ‌ تری در افزایش قیمت بالابر ساختمانی خواهد گذاشت.

اجاره بالابر ساختمانی در تهران

کرایه بالابر در کرج

اجاره بالابر در شمال تهران

اجاره بالابر در غرب تهران

اجاره بالابر در شرق تهران

اجاره بالابر در جنوب تهران

مشاوره رایگان اجاره ابزار ساختمانی در ابزارکده

جهت اجاره بالابر با بهترین قیمت وسریعترین زمان در استان تهران با ما تماس بگیرید

فاصله شما با ما یک تماس هست 09125236684با ما تماس بگیرید

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با کارشناسان ابزارکده تماس بگیرید

سوالات متداول

بالابر ساختمانی در اندازه‌های 350، 500، 750 و 1000 کیوگرمی در بازار موجود هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاثیر الکترو موتور – نقش گیربکس – کیفیت شاسی عوامل تاثیرگذار در قیمت بالابر ساختمانی می باشد.

گیربکس ها در انواع بالابر ساختمانی با هدف تامین یک گشتاور قدرتمند در کنار کاهش سرعت موتور های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این گیربکس ها وظیفه انتقال قدرت از موتور تا حرکت های عمودی انواع بار ها را بر عهده دارند. از این رو ظرفیت و اندازه آنها تابع مستقیم از ظرفیت و توان الکتروموتور خواهد بود. انواع متداول گیربکس های VF86، VF110، VF130 و… در ظرفیت های متنوع دستگاه های بالابر ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. مدل‌ هایی که هر کدام در رنج های گوناگون قیمتی باعث تنوع در قیمت بالابر ساختمانی خواهند بود.

ز جابجایی های بزرگ و کوچک. برای انتقال ملزومات ساخت و ساز بسیار بزرگ تر باید از جرثقیل استفاده نمود ولی میتوان مصالح ساختمانی کوچک را به وسیله ی نیروی انسانی نیز جا به جا کرد منتها برای صرفه جویی در وقت و هزینه همچنین نیروی انسانی استفاده از بالابر اجتناب ناپذیر است. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا