همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

راهنمای خرید انواع چکش های تخریب

راهنمای خرید چکش تخریبی در ابزارکده

در هنگام  ساختن نیز به چکش تخریب نیاز داریم.

چکش تخریب یک ابزار بسیار قوی برای تخریب ساختمان‌هایی است که از انواع مصالح ساخته شده‌اند. خراب کردن فقط برای بافت‌های قدیمی و فرسوده نیست و ممکن است در ساختمانی که در حال ساخت است چکش تخریب مورد استفاده قرار گیرد و قسمتی که دارای نقص است خراب و دوباره ساخته شود. 

این ابزار دارای دسته‌بندی‌هایی است  که قدرت و مشخصات فنی آن یکی از عوامل تقسیم بندی است. با استفاده از چکش تخریب نمی‌توان سوراخ ایجاد نمود زیرا حرکت مته و قدرت آن برای این عمل طراحی و تولید نشده است.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

 این نوع دریل در میان ابزار آلات صنعتی بسیار قدرتمند است. ابزارچکش تخریب با توجه به عوامل مختلفی طراحی و تولید  شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد. یکی از مواردی که در بین دریل‌های تخریب کننده نوع طراحی، شکل ظاهری و ابعاد این دستگاه قابل مشاهده و مقایسه است.

برای تخریب‌های کوچک و کم، دستگاه هایی که به راحتی جابجا می‌شوند و ابعاد کوچکی دارند و قدرت بسیار زیادی نیاز ندارند، استفاده می‌شود. ظرفیت این دریل برای تخریب نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و مهم است.

 نیروی محرکه این ابزار صنعتی و اینکه با چه قدرتی شروع به کار می‌کند نیز بسیار قابل توجه است و در انتخاب چکش تخریب نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. تخریب‌هایی که نیاز به  ضربه‌های قدرتمند و یکسان داشته باشند  با ابزار دستی  امکان پذیر نیست و حتما باید از ابزاری که نیروی آن به شکل های مختلف تامین می‌شود، استفاده گردد.

 

چکش‌های تخریب و انواع آنها  کدامند

خرید انواع چکش های تخریبی در ابزارکده

چکش تخریب با توجه به قدرتی که توسط آن شروع به کار می‌کند به انواع مختلف تقسیم بندی می‌شود. اگر چکش از موتور الکتریکی برای حرکت مته استفاده کند چکش تخریب پنوماتیک نام می‌گیرد.

 در سیستم چکش‌های پنوماتیک هوا برای حرکت مته استفاده می‌شود و در سیستم‌های هیدرولیکی به جای هوا مایع قرار گرفته است. دستگاه‌هایی  که با نیروی الکتریکی کار می‌کند  نسبت به دو گزینه دیگر قدرت بالایی ندارد و برای  کنده کاری‌های کوچکتر استفاده می‌شود.

 نوع پنوماتیک نیاز به هوای فشرده دارد که با کمپرسور تامین می‌گردد و ضربه‌های تولید شده توسط این دستگاه  بسیار قدرتمند است.

سطوح مختلف با مصالح گوناگون مانند بلوک‌های سیمانی، بتن، کاشی و انواع دیوارها و آسفالت را می‌توان با کمک چکش تخریب خراب نمود.

 تعداد ضربه در دقیقه یکی از  پارامترهای اندازه گیری قدرت این ابزار است و صرفا حرکات چکشی را برای تخریب  دارد این در حالی است که دریل بتن کن توانایی سوراخ کردن را نیز دارد. 

یکی از تقسیم بندی‌های دیگری که برای این ابزار صنعتی  وجود دارد وزن دستگاه است هر چقدر این ابزار قدرتمند تر باشد از آن برای تخریب ‌های سنگین‌تر استفاده می‌شود.  

طراحی ساختار چکش تخریب بر پایه ضربه‌های بسیار قوی است. مته‌ای که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد فولادی با نوک تیز و محکم است.

 اساس کار این دستگاه  تبدیل نیروی  گردشی موتور به ضربه‌هایی مته است. در زمان خرید  چکش تخریب باید به این نکته توجه داشته باشید که  این دستگاه صرفا برای خراب کردن است و ضربه‌های ایجاد شده توسط آن برای سوراخ کاری مورد استفاده نخواهد بود. 

 

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

تجهیزات داخلی  دستگاهی مانند دریل بتن به صورتی است که می‌توان با استفاده از آن  سوراخ های منظم را ایجاد نمود.

طراحی چکش های تخریبی در ابزارکده

برای خرید چکش تخریب چه مواردی را در نظر بگیریم؟

برای خرید این ابزار صنعتی اولین و مهمترین مسئله برندی است که توسط خریدار انتخاب می‌گردد. کیفیتی که قطعات این دستگاه داشته باشد به طور مستقیم بر کارکرد آن تاثیر خواهد گذاشت.

 دقت داشته باشید که این دستگاه سیستم ضد لرزش داشته باشد. بهتر است از برندی  خرید انجام دهید که برای ابزار خود دارای گارانتی باشد. مکانی که برای خرید انتخاب می‌کنید  باید معتبر باشد و ترجیحا نمایندگی‌های  این ابزار را  انتخاب کرده و  خرید انجام دهید. 

مراکز اینترنتی که  دارای مجوز هستند نیز برای خرید مطمئن است. چکش تخریب  یکی از مهمترین و پر مصرف‌ترین ابزار صنعتی در ساخت و ساز است.

راهنمای خرید چکش تخریبی در ابزارکده

سخن پایانی

ابزارکده مفتخر است که برای آسایش و راحتی مهندسان و سازندگان و مشتریان این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است که در صورت اجاره هیلتی و اجاره انواع تجهیزات تخریب، خرابی و حتی سوختن دستگاه هیلتی به هیچ عنوان به عهده مشتری نباشد و در صورت خرابی یا سوختن بدون هیچگونه سوال و جوابی در عرض کمتر از یک ساعت دستگاه سالم به صورت رایگان جایگزین میشود تا عملیات تخریب پروژه متوقف نشود.

ما در ابزار کده خوشحالیم از اینکه توانسته از سال ۱۳۹۰ تا کنون همواره بهترین خدمات اجاره تجهیزات و ابزار تخریب و برش بتن و سوراخکاری در تهران و حومه با سریعترین سرویس دهی  را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذاریم.

برای خواندن مقاله نحوه روغن کاری هیلتی کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا