همین الان تماس بگیر 09126080038
اجاره هیلتی کرایه هیلتی اجاره پیکور کرایه پیکور اجاره چکش برقی اجاره هیلتی تهران اجاره بتن کن
اجاره هیلتی | اجاره بتن کن |اجاره هیلتی تهران |کرایه هیلتی تهران | اجاره چکش تخریب | اجاره هیلتی 7 کیلویی | اجاره هیلتی 11 کیلویی | اجاره هیلتی 32 کیلویی | اجاره دریل بتن کن | اجاره دریل بتن کن 4 شیار | کاشت بولت | فروش چسب کاشت میلگرد | ارسال تخریبکار | تخریبکار با دستگاه | اجاره دستگاه جوش | اجاره شیارزن | اجاره مینی فرز | اجاره هیلتی شمال تهران|اجاره هیلتی شرق تهران|اجاره هیلتی غرب تهران

برش بتن چیست و چه کاربردی دارد؟

برش بتن در ابزارکده

چرا برش بتن انجام می‌شود؟

برش بتن یکی از فعالیت‌هایی است که در ساخت و ساز انجام می‌شود. دلایل مختلفی برای برش بتن وجود دارد یکی از مهمترین دلایلی که بتن نیاز به برش خواهد داشت، اشکالاتی است که در سازه‌ها وجود دارد و یا تصمیم‌هایی برای تغییر کاربری ساختمان داده شده است. 

ممکن است بعد از بازرسی قانونی از ساختمان  تصمیم به تغییراتی در آن داده شود، بنابراین برش بتن در حین ساخت و ساز اتفاق می‌افتد و صرفا برای تخریب نیست. برش دادن بتن کار ساده‌ای نیست و به دلیل وزن بالای بتن جابجا کردن و بریدن آنها سخت و دشوار است.

به همین دلیل کار برش بتن بوسیله ابزارهای حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود، به عنوان مثال برش بتن در تهران توسط شرکت‌های مهندسی که دارای افراد حرفه‌ای و با تجربه هستند و علاوه بر نیروی متخصص ابزار قدرتمندی نیز دارند، انجام می‌شود.

برش بتن در شرایط مختلفی با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. روش‌های استفاده شده با توجه به شرایط محیط متفاوت خواهد بود.

یکی از دلایل انتخاب روش‌های مختلف برای برش بتن شکل های مختلف بتن است مثلا بتنی به نام مسلح وجود دارد  که داخل آن از فولاد پر شده است و برش آن به شدت از بتن ساده سخت‌تر است.

دستگاه‌های قدیمی مانند کاتر برای بریدن بتن‌ها وجود داشته که الان سیم الماس جایگزین بهتری برای آن شده است. تعیین دقیق نوع برش و دستگاه که مورد نیاز است به نظر تخصصی نیاز دارد که توسط مهندسین تحصیل کرده در این رشته انجام می‌شود.

برای خواندن مقاله تخریب بتن با اسید و روش استفاده از اسید ضد بتن، کلیک کنید.

برای دریافت خدمات برش بتن، برش بتن با سیم الماسه، برش بتن با دستگاه کاتر، با ما تماس بگیرید.

از چه ابزاری برای برش بتن استفاده می شود؟

برای برش بتن از روش های مختلف و ابزارهای متفاوتی استفاده می شود. دقت این روش بسیار بالا است و برای مکان هایی که برش بتن دارای حساسیت زیادی است استفاده می شود. 

هزینه بالای این روش موجب شده تا در مکان های مختلف مورد استفاده نباشد مثلا در محیطی ماند نیروگاه اتمی که محیط ویژه ای است برای اعمال هر گونه تغییری از برش لیزری استفاده می شود. حرارت تولید شده توسط لیزر بسیار زیاد است.

ممکن است اساس برش بتن با استفاده از آب باشد که این کار با دستگاه واترجت انجام می شود فشار آب ایجاد شده 100 تا 140 مگا پاسکال است. فشار آب ایجاد شده توسط این دستگاه قابل تنظیم و کنترل است و مزیت های بسیار زیادی دارد.

 سرعت این روش بسیار زیاد است و انعطاف پذیری بالایی دارد در هنگام کار با واترجت برای برش بتن کمترین آلودگی ایجاد می شود.

برش سیمی نام روش دیگری است که از سیم الماسه برای برش استفاده می کنند. بتن ها با هر ابعادی توسط سیم الماسه برش داده می شود. اگر بتن دارای ضخامت زیاد باشد با سیم بتن به راحتی برش داده می شود. افراد متخصص که آموزش  کار با این دستگاه را گذرانده اند، توانایی کار با آن را دارند.

دستگاه دیگری به نام کف بر برش های عمیق در بتن ایجاد می کند و می تواند با توجه به قطر تیغه هایی که در دستگاه  قرار داده می شود برش های با طول های متفاوتی ایجاد کند. عمق برش ها با کمک این روش از تمام روش های دیگر بیشتر است سطوح برش داده شده با کف بر بسیار صاف و تمیز است.

 

بهترین ابزار برای برش بتن در تهران

برش بتن در ابزارکده

شرکت‌های خدماتی و مهندسی دارای ابزارهای مختلف برای برش بتن هستند و با توجه به موقعیت‌های مختلف از ابزار متفاوتی استفاده می‌کنند. 

اجاره هیلتی در مناطق مختلف تهران مثل مناطق شرق، شمال تهران، جنوب تهران و به ویژه اجاره هیلتی غرب تهران در ابزارکده مرجع کرایه انواع هیلتی در تهران

برش بتن در تهران برای ساخت و ساز های مختلف به کار می آید و از طریق تماس با این  شرکت‌ها می‌توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. 

نیروی متخصص به همراه دستگاه‌های لازم در اختیار پروژه‌های گوناگون قرار می‌گیرد. تغییر در وضعیت بتن  یکی از علت‌های برش آن است.

با وجود روش‌های جدیدی که وارد این صنعت شده است بسیاری از روش‌های قدیمی که تخریب هم در آن وجود داشته حذف می‌گردد.

 روش‌های مدرن با بهترین کیفیت در عملیات اجرایی جایگزین روش‌های قدیمی و تخریبی شده است. بیشترین علت‌هایی که موجب برش بتن می‌شود تغییراتی که در پروژه ها داده می‌شود. 

تجهیزات برش را می‌توان خریداری نمود و معمولا شرکت‌های عظیمی که در کارهای ساخت و ساز هستند، اقدام به خرید می‌کنند و در اختیار افراد یا پروژه‌های در حال انجام قرار می‌دهند.

برای خواندن مقاله تخریب بتن با هیلتی و تخریب دیوار با هیلتی، کلیک کنید.

سخن پایانی

از این پس نیازی به خرید دستگاه هیلتی گران‌قیمت نخواهید داشت، زیرا میتوانید به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب، دستگاه هیلتی مورد نیاز خود را اجاره کنید. سایت ابزارکده، مقصدی جهت اجاره هیلتی برای شماست.

با ابزارکده، هزینه های نگهداری، تعمیر و خرید دستگاه هیلتی را فراموش کنید. اجاره کنید، در پروژه‌های خود استفاده کنید. در سایت ابزارکده، تنوع زیادی از دستگاه‌های هیلتی برای اجاره وجود دارد.

با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده است که شما را در اجاره دستگاه هیلتی یاری دهد تا شما بهترین خدمات را در سریعترین زمان و با بهترین قیمت دریافت کنید.

برای خواندن مقاله نحوه روغن کاری هیلتی کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

پیمایش به بالا